×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست مدیران و نخبگان رسانه (جهاد تبیین؛ لزوم تقویت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رسانه‌ها) در حسینیه عاشقان ثارالله برگزارشد

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :عصرچهارشنبه ۳۱ خردادماه نشست مدیران و نخبگان رسانه (جهاد تبیین؛ لزوم تقویت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رسانه‌ها) توسط بسیج رسانه استان بوشهر با حضور مسئولین استان ومدیران رسانه ها با تلاوتی ازقرآن مجید آغازشد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) : بوشهر از برترین استان‌ها در حوزه امنیت است…..

سردار علی رزمجو ضمن تقدیر از همراهی همه جانبه اصحاب رسانه استان بوشهر گفت: سپاه خانه دوم شما در همه نقاط استان است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر از برترین استان‌ها در حوزه امنیت بیان نمود وافزود: رسانه‌های استانی بوشهر در ایجاد امنیت در ابعاد مختلف نقش بسیار مهمی دارند.

وی ایجاد همبستگی در جامعه را از کارکردهای رسانه عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها بخش جدایی ناپذیر از زندگی مردم هستند و با مردم و همراه مردم هستند.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم که بیش از پیش در زمینه تقویت فرهنگ دینی و معرفی هویت تاریخی و تمدن و سابقه درخشان حماسی استان بوشهر حرکت کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در دورافتاده‌ترین نقاط کشور نیز دنبال حاشیه‌سازی و برجسته‌کردن ایرادات کوچک است گفت: دشمن با جنگ ترکیبی و بکارگیری همه ظرفیت‌ها دنبال ناامید کردن مردم و فاصله بین مردم و نظام است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: در این شرایط که دشمنان ما برای ضربه زدن به نظام و ناامید کردن مردم گرد هم جمع شده‌اند، نقش و رسالت رسانه‌ها بیش از گذشته است.

وی ادامه داد: دشمنان دنبال شبهه‌آفرینی در مورد کارایی نظام جمهوری اسلامی، نقش دین در حکومت، ولایت فقیه و شخص ولی فقیه، تخریب نهادهای انقلابی و تخریب اندیشه، مواضع و شخصیت امامین انقلاب و دستاوردهای نظام هستند.

سردار رزمجو بیان کرد: باید در همه خاکریزها حضور داشته باشیم و در عرصه رسانه بر علیه دشمن به صورت تهاجمی عمل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداربوشهر :رسانه‌ها در کنار انتقادهای سازنده راهکارهای اثربخش ارائه دهند…..

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداربوشهر در این نشست فشارهای اقتصادی دشمن را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: جراحی اقتصادی دولت مردمی و انقلابی فشارهایی بر مردم وارد کرده اما امید می‌رود به برکت خون شهدا، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و مدیریت و نیت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور تا آخر سال و اوایل سال آینده گشایش اقتصادی مناسبی رخ دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر پاسخگویی به مردم را یکی از فلسفه‌های نظام مدیریتی دانست و تصریح کرد: نقد منصفانه از سوی رسانه‌ها و صاحب‌نظران می‌تواند در امور مختلف راهگشا باشد.

وی توجه به منشور اخلاقی مقام معظم رهبری را یکی از رسالت‌های مهم اصحاب رسانه دانست و تأکید کرد رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار دقیق و هوشمندانه و با مطالعه همه امور جامعه و مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند.

پورات باتأکید بر نقد منصفانه و ارائه راهکارهای لازم از سوی اصحاب رسانه تصریح کرد: رسانه‌ها در کنار انتقادهای سازنده راهکارهای اثربخش نیز ارائه دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر دولت، مردم و نهادهای مردمی را ۳ رکن نظام حکمرانی دانست و اظهار داشت: رسانه‌ها و نهادهای مردمی زبان گویا و پیگیری کننده مطالبات مردم هستند و نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دارند.

وی رسانه‌ها و خبرنگاران را در فرهنگسازی جامعه مهم دانست و بر توجه به نقش ارتقا بصیرت اقتصادی از سوی اصحاب رسانه تأکید کرد.

وی باتأکید بر توجه به تبیین جایگاه اقتصادی در جامعه، مردمی سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آنها را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اقدام شجاعانه دولت در اجرا طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها قابل تحسین است و آثار این اقدام حداکثر تا ۲ سال آینده در جامعه نمودار می‌شود…..

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر : اصحاب رسانه در جامعه با تشریح واقعیت‌ها ایجاد امید کنند……

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر باتأکید بر تبیین مردمی سازی یارانه‌ها برای افزایش آگاهی مردم خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه باید در جامعه با تبیین و تشریح واقعیت‌ها ایجاد امید کنند تا دشمنان از برخی مشکلات سوء‌استفاده نکنند.

باستین از همراهی و همبستگی اصحاب رسانه در استان قدردانی کرد و گفت: در استان بوشهر طرح مردمی سازی یارانه‌ها با همکاری و همدلی بین رسانه‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم به بهترین نحو مطلوب شکل گرفت و به طور یقین در ادامه خیر و برکت اجرا این طرح نصیب جامعه می‌شود.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به مشکلات اقتصادی، این مشکلات را مربوط به سال‌های قبل دانست و تصریح کرد: خیلی از مشکلات به سبب برخی مدیریت‌های ناصحیح در گذشته بوده که امروز این استان با بحران در حوزه آب، اشتغال و آسیب‌های اجتماعی روبه‌رو است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر: رسانه‌ها بازوی جهاد تبیین هستند……

عبدالله نجفی درابتدای این نشست ضمن خیرمقدم وخوش آمدگویی به مدیران رسانه ها گفت:تلاش داریم که نشست‌ها با اصحاب رسانه با هدف ایجاد همدلی و هم افزایی به صورت مستمر برگزار شود.

وی با اشاره به تاکید ویژه‌ مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین وروشنگری افزود: در این مسیر حمایت از رسانه‌ها برای حضور در این میدان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که انتظار داریم مسئولان در زمینه اقدامات لازم را داشته باشند.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر یادآورشد: رسانه‌ها در جهاد تبیین نقش مهم و اساسی دارند، تقویت زیرساخت‌ها و ارتقای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رسانه‌ها باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های استان بوشهر با عشق و علاقه پای کار هستند افزود: علیرغم سختی‌های فراوان شاهد عملکرد بسیار خوب رسانه‌های استان بوشهر هستیم.

نجفی با بیان اینکه باید فضا را به سمت تقویت جایگاه رسانه‌ها ببریم خاطرنشان کرد: در وضعیت و شرایط خاصی قرار داریم و در این شرایط نیازمند کار ویژه‌ای هم هستیم که باید آمادگی لازم برای آن ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه راهکارهای لازم را به استاندار بوشهر ارائه کرده‌ایم گفت: توقع داریم حمایت لازم از رسانه‌های استان بوشهر صورت گیرد. رسانه‌ها بازوی جهاد تبیین هستند و می‌تواند امید را در جامعه تقویت کنند.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه هیچکس نباید در مسیر انفعال رسانه‌ها حرکت کند تصریح کرد: در صورتی که رسانه‌ها منفعل شوند قطعاً کارایی لازم را نخواهند داشت و نمی‌توانند در جامعه ایجاد امید و نشاط کنند.

وی اظهار داشت: برای صیانت و حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه پیشنهادهایی به صورت رسمی در حوزه‌های تسهیلات، آموزش، بهره‌مندی نهادها از ظرفیت‌های بومی و تقویت این جامعه از محل مسئولیت‌های اجتماعی ارائه شده است.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.