×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اطلاعیه های برگزاری اجرای سرود سلام فرمانده در شانزدهم خرداد و تصاویر و فیلم تمراینات مردم برازجان برای روز ۱۶ خرداد برای هم نوا شدن با سازنده اصلی اثر ابوذر روحی

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ مراسم اجرای سرود سلام فرمانده در ۱۶ خرداد در کنار دژ برازجان ( کاروانسرای مشیر الملک برازجان ) با حضور سازنده اصلی این اثر ابوذر روحی ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد….

اطلاعیه این مراسم و نمونه ای از اجرای تمرین های مردم برازجان به پیوست تصاویر در نقاط مختلف شهر برازجان و به همراه فیلمی زیبای حضور آماده شدن مردم برای این روز در پایان اطلاعیه ها ببیند ……….

                                              بسم الله الرحمن الرحیم
قابل توجه شهروندان محترم شهرستان دشتستان با توجه به برگزاری مراسم جشن باشکوه سرود سلام فرمانده در میدان چمران میدان(دژ) در شهر برازجان و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این مراسم معنوی لذاپلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان به منظور برقراری نظم و انضباط ترافیکی و در راستای اجرای بهتر و باشکوه تر این مراسم محدودیت های ترافیکی و انسداد مسیر های منتهی به محل برگزاری مراسم را از ساعت ۵:۳۰ صبح روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۳/۱۶ به شرح زیر اعمال می نماید : لذا از تمامی شهروندان عزیز خواهشمندیم از ورود ، تردد و یا پارک در معابراعلامی به جد خودداری نمایند و جهت تردد و یا پارک خودرو های خود در مسیرهاومعابر جایگزین به شرح زیر اقدام نمایند و خدمتگزاران خود را در این امر یاری نمایند. محدودیت های ترافیکی و انسداد مسیر ها به شرح زیر به اطلاع عموم می‌رسد:

۱_ مسیر تقاطع کارخانه یخ به سمت میدان چمران( میدان دژ)

۲_ مسیرتقاطع مسجد فردوس در خیابان هفتم تیر ( علی آباد) به سمت تقاطع مخابرات

۳_ تقاطع میهن دشتستان ( پاساژ استوار) به سمت تقاطع مخابرات

۴- خیابان مصلی از جلو و پشت مصلی به سمت میدان امام

۵_ تقاطع شریعتی از درب بازار روز به سمت میدان امام

۶ _ گذر ماحوزی به سمت میدان چمران وبه سمت میدان امام و پشت کلانتری ۱۲ وتمامی خیابان‌هاومعابرفرعی دراین محدوده مسدودمی گردد.مسیرهای جایگزین جهت تردد و یا پارک خودرو های شهروندان: ۱_ خیابان بیمارستان از گذر ماحوزی به سمت میدان بیمارستان

۲_ طول خیابان دانش آموز

۳_ بلوار جمهوری اسلامی ( حسین آباد) از تقاطع کارخانه یخ به سمت شمال

۵_ خیابان هفتم تیر علی آباد از تقاطع مسجد فردوس به سمت شمال شرق و غرب

۶_ بلوار پاسداران از تقاطع میهن دشتستان به سمت بلوار خضر وگاراژ بوشهر ۶ _ بلوار خضر۷_ طول بلوار شریعتی

(باتشکر ازهمه شهروندان محترم )

پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان

………………‌‌‌‌‌‌‌…………………

دومین اطلاعیه

*اطلاعیه محل استقرار گروه های سرود و مردم بزرگوار در مراسم بزرگ سرود سلام فرمانده*

*دشتستان – برازجان- میدان شهید چمران*

(لطفا دقت شود؛ برنامه ریزی صورت گرفته بدلیل اینکه بسیاری از مساجد و مدارس به صورت گروهی در مراسم شرکت می کنند لذا به منظور ایجاد نظم بهتر و اینکه نوجوانان اذیت نشوند و بهتر بتوانند از برنامه استفاده کنند صورت گرفته است. پس لطفا همه بزرگواران در تحقق این برنامه همکاری کنند.)
_______________________

ورود عموم مردم به مراسم از سمت پاساژ استوار و چهارراه مخابرات به صورت پیاده از ساعت ۷ الی ۸ صبح انجام میگیرد.

ورود گروه های سرود مساجد و مدارس شهر برازجان *(دختر*) از سمت کلانتری و خیابان بیمارستان و محل استقرار و ایستادن آنها، جلوی فضای سبز دژ و جنب کلانتری ۱۲ (نیمه راست مراسم) می باشد.

ورود گروه های سرود مساجد و مدارس *(پسر)* از سمت چهارراه کارخانه یخ و اداره مالیات و محل استقرار آنها جلوی اداره مالیات تا فضای سبز جلوی دژ مب باشد. (به فضای فضای سبز جلوی دژ ورود نمیکنند.)

همه محیط میدان شهید چمران به صورت مساوی به دو قسمت راست و چپ به ترتیب راست دختران و چپ پسران تقسیم می شود. سمت کلانتری تا آخر بلوار چهارراه مخابرات و پاساژ استوار محل استقرار دختران و بانوان است سمت اداره مالیات تا اخر بلوار منتهی به چهارراه مخابرات و پاساژ استوار محل استقرار پسران و برادران است. (دقت شود ادامه مراسم بلوار منتهی به چهارراه مخابرات و پاساژ استوار است. که به همین شکل سمت راست بانوان و برادران سمت چپ است.)*

محل استقرار گردان انصار المهدی (عج) در محل فضای سبز و پیاده رو جلوی دژ می باشد.

محل استقرار گردان های ۳۱۳ مردمی شهید حسین فهمیده و شهید بهنام محمدی به ترتیب از فضای سبز سمت چپ دژ می باشد. گروه های مساجد و مدارس پشت سر این دو گردان قرار می گیرند.گروه برادران دهقاید نیز در این قسمت قرار میگیرد.

محل ورود و استقرار گروه روستاهای بخش مرکزی خیابان جلوی کلانتری تا حدفاصل بلوار سمت راست دژ می باشد.

محل استقرار گروه های شهرهای اطراف در میدان شهید چمران می باشد. ورود گروه های شهرهای اطراف از سمت میدان خلیج فارس و خیابان علی اباد صورت گیرد.

محل استقرار روستاهای بخش های دیگر جلوی پاساژ رضا تا اول بلوار منتهی به چهارراه مخابرات می باشد.(دقت شود داخل بلوار نمی شوند ابتدای آن قرار میگیرند

در تمامی موارد حضور والدین گرامی گروهای سازماندهی شده به جز در محل استقرار گردان انصارالمهدی (عج) که در فضای سبز جلوی دژ مستقر می شوند در کنار فرزندان خود اشکالی ندارد.*

خانواده های بزرگواری که در گروه های مساجد ، مدارس و گروه های ۳۱۳ نفره نیستند ، می توانند در خیابان جنب پاساژ رضا ، جنب مغازهای اطراف میدان و در بلوار منتهی به چهارراه مخابرات مستقر شوند. فرزندان زیر ۶ سال حتما نزد والدین خود باشند. (محل گم شدگان کلانتری ۱۲ و اداره مالیات می باشد)

مردم عزیز دقت شود عزیزان وسائط نقلیه خود را دور از محل مراسم پارک کنند تا موقع اتمام برنامه راحتر محل را ترک کنند

 از همه بزرگواران تقاضا می شود به منظور جلوگیری از فشردگی جمعیت و اذیت نشدن نوجوانان در طول مراسم از حرکت کردن جداً خودداری کنند و در یک محل مشخص قرار بگیرند.

*همراه داشتن کلاه افتاب گیر و آب برای همه عزیزان لازم است.(سعی شود از بطری های یکبار مصرف برای آب استفاده شود.)*

* در پایان مراسم از عجله جهت خارج شدن از مراسم خودداری کنید*

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی همه مردم با غیرت، ولایی و انقلابی دشتستان سپاسگذار هستیم.
_________________________

*(بسیج دانش آموزی و محلات شهرستان دشتستان)*
*(اتحاد مساجد برازجان).

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید…

نمونه ای زیبا از این فیلم در انتهای تصاویر ببیند

نمونه ای از تمرین های مردم برازجان در فیلم زیر ببیند

فیلم را از لینک زیر می توانید دنبال کنید

https://www.aparat.com/v/Do5jk

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.