×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تصاویر تجلیل از برندگان مسابقه خاطره گویی از پدربزرگ و مادر بزرگها توسط دبیرخانه شورای ساماندهی سالمندان در دفتر مدیریت شهرستان بوشهر با حضور مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای ساماندهی سالمندان شهرستان بوشهر برگزار شد

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ از برندگان مسابقه خاطره گویی تجلیل به عمل آمد….

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  : به مناسبت هفته ملی جمعیت و با حضور آرزو منوچهری مدیر بهزیستی و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای ساماندهی سالمندان شهرستان بوشهر از برندگان مسابقه خاطره گویی از پدربزرگ و مادر بزرگها که توسط دبیرخانه شورای ساماندهی سالمندان صورت گرفت در دفتر مدیریت این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

در این آیین آرزو منوچهری مدیر بهزیستی این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته ملی جمعیت و خانواده ، نقش و جایگاه سالمندان و بازنشستگان را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: اگر در جامعه به دنبال ارتقای سطح کیفی زندگی و جایگاه اجتماعی سالمندان هستیم، باید در جهت بهبود جایگاه اجتماعی کودکان ، نوجوانان و جوانان قدمهای بسیار ارزنده را برداریم، زیرا کودکان ما اگر بر اساس منحنی رشد روانشناسی و مطابق با اصول صحیح تربیت شوند، آن گاه می‌توان گفت که سطح کیفی زندگی و جایگاه اجتماعی سالمندان را می توان تضمین کرد.

منوچهری در پایان یادآور شد: خانواده همانطور که نقش اساسی را در تربیت کودکان ایفا میکند باید در شناختن جایگاه سالمندان و ارتقای آن مسئولیت مهم و در جهت بهبود آن قدمهای سازنده ای را بردارد.

در ادامه نیز شرکت کنندگان در مسابقه خاطره گویی به بیان و جایگاه سالمندان پرداختند و خاطرات دوران کاری و زندگی شیرین خود را بازگو کردند.

در پایان این برنامه ، با اهداء لوح تقدیر و جوایز ، از برگزیدگان این مسابقه که توسط هیئت داوران پس از بازبینی اثرات ارسال شده انتخاب شده بودند توسط مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.