×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان: بسیج فرهنگیان با اجرای برنامه های مختلف در کنار آموزش و پرورش قرار دارد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در مراسم تجلیل از فهنگیان بسیجی جهادگر گفت: بسیج فرهنگیان با اجرای برنامه های مختلف سالانه ابلاغی در کنار آموزش و پرورش قرار دارد……..

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در مراسم تجلیل از فرهنگیان جهادگر بسیجی، آموزش و پرورش را بزرگترین نهاد تعلیم و تربیت رسمی کشور عنوان کرد و افزود: وظیفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت نسل های آینده ساز کشور می باشد نقش بی بدیل و ارزشمندی در رشد همه جانبه و متوازن این سرمایه عظیم انسانی و به تبع آن توسعه، پیشرفت و ارتقای ایران اسلامی بر عهده دارد.

سهراب باقری بسیج را مجموعه ای از فداکارترین و پاک ترین افراد عنوان کرد و گفت: بسیج در کنار آموزش و پرورش با اجرای برنامه های متنوع فکری و رفتاری نقش کارآمد و خوبی در غنی سازی اوقات فراغت و ترغیب دانش آموزان به انجام کارهای ارزشمند دینی، مذهبی، اخلاقی و … ایفا می نماید.

وی ادامه داد: بسیج فرهنگیان شهرستان دشتستان سالانه با اجرای برنامه های متنوع ابلاغی و تمهیدات لازم برای شرکت فعال و سازمان یافته فرهنگیان در عرصه های مختلف فرهنگی، تربیتی، سیاسی، هنری، امدادی، رزمایش های مختلف، تقویت آمادگی دفاعی فرهنگیان و …. فعالیت های خوبی را در کنار آموزش و پرورش در برنامه کاری خود دارد.

 

همچنین در این محفل : مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان نیز در این مراسم گفت: جهاد تبیین در روزگار ما یعنی اینکه دشمن در اوج قدرت رسانه ای قرار دارد و از تکنولوژی و محتوا و کمیت تولید در بالاترین سطح در حال فعالیت است و حتی قدرت اقتصادی و نظامی و همه فرصت های فرهنگی خود را به خدمت رسانه آورده است.

 

حجت الاسلام ابوذر شاد با اشاره به شکست دشمن در نبردهای مختلف نظامی و تحریم اقتصادی، بیان داشت: دشمن شکست خورده در حوزه های دیگر تنها جبهه باقی مانده و امیدوار کننده را جنگ رسانه ای می بیند.

وی با اشاره به اینکه در هیچ دوره ای تاکنون انقلاب اسلامی در محاصره رسانه ای و شبهات قرار نگرفته، اظهار داشت: جبهه های ارزشی در دفاع از انقلاب اسلامی دچار ضعف و در تبلیغ رسانه است و همچنان این این ضعف ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان ادامه داد: فشار اقتصادی و برخی ناکارمدی های داخلی شرایط تبیین در جامعه را سخت تر و پیچیده تر از قبل کرده است.

حجت الاسلام شاد عنوان نمود: تبیین برخی موضوعات مهم و اساسی انقلاب را با ادبیات خشک، طعنه، تحقیر، دو قطبی سازی، سیاست زدگی، عیب جویی و … آلوده کرده ایم و این اثربخشی تبیین را پایین آورده است.

وی با اشاره به اینکه به یک نگاه کلی و تخصصی در حوزه تبیین نیازمندیم و باید این نگاه عمومی و سطحی را کنار گذاشت، افزود: با محو گروه های هدف تبیین، بسیاری از اوقات فقط برای جریان خودمان تبیین می کنیم و اقشار و طبقات دیگر اجتماعی را فراموش می کنیم.

 

 

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.