×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح آرامش بهاری سال ۱۴۰۱ همزمان با میلاد مسعود امام عصر( عج) در استان بوشهر اجرا می شود

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان بوشهر با اشاره به اجرای ویژه برنامه «آرامش بهاری» برای دوازدهمین سال پیاپی گفت: براساس سنوات گذشته این طرح از ۲۸اسفندماه همزمان با میلاد مسعود امام عصر( عج) آغاز و تا تا ۱۳فروردین در ۵۰ بقعه متبرکه استان بوشهر در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان بوشهرافزود: برگزاری مراسم غباروبی از امامزادگان و مزار شهدای مدفون در آستانه سال نو و اقامه نماز جماعت و ارائه برنامه‌های فرهنگی ، سخنرانی و برپایی خیمه های معرفت با حضور روحانیون اعزامی و بومی در ایام نوروز در بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری است.
وی با اشاره به فعالیت ۵۰نفر ازمبلغان بومی در اجرای طرح آرامش بهاری، گفت: در کنار این مبلغان از ظرفیت ۱۵ مبلغ اعزامی از قم نیز در جهت نهادینه سازی ارزش ها، پاسخگویی به سؤالات و شبهات مردم دربقاع متبرکه استفاده می شود.

حجت الاسلام اسماعیل پور بیان کرد: غرفه «قرآن بخوان و جایزه ببر»، غرفه‌های مهدویت، حجاب و عفاف و پاسخگویی به شبهات و سؤالات شرعی از جمله غرفه هایی هستند که ذیل خیمه های معرفت در امامزادگان شاخص سطح یک تعیین شده برپا می شوند.
مدیرکل اوقاف استان با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۵۰ بقعه متبرکه استان و در سه سطح مختلف با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خاطر نشان کرد: بر اساس این سطح بندی چهاربقعه متبرکه شاخص استان در سطح یک (امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه، امامزاده قاسم (ع)، امامزاده ابراهیم (ع) روستای نینیزک دشتستان و امامزاده محمد فیروز(ع) دشتستان معروف به شاه پسر مرد و۷ بقعه متبرکه سطح دو ۳۹ بقعه متبرکه در سطح سه میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.