×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تخصیص بیشتر واکسن و تسریع در واکسیناسیون به استان‌های جنوبی کشور

پاایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرستان بوشهر :  در نامه ای به وزیر کشور در رابطه با تخصیص بیشتر واکسن و تسریع در واکسیناسیون به استان‌های جنوبی کشور بدین شرح نوشت 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرستان بوشهر طی نامه‌ای به وزیر بهداشت : خواستار تخصیص بیشتر واکسن و تسریع در واکسیناسیون مطلق افراد بالای پنجاه سال و همچنین افراد بالای چهل سال دارای بیماری‌های خاص در سه استان بوشهر، هرمزگان و خوزستان هستم.

آیت الله صفایی بوشهری در این نامه ضمن تشکر از تلاش‌های دکتر نمکی و کادر بهداشت و درمان در مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: در پی شیوع مجدد بیماری کرونا در استان بوشهر، خواستار تخصیص ۲۰۰ هزار دُز واکسن نیز به این استان هستم.

وی در این ارتباط کتبی با وزیر بهداشت اظهار کرد: استان‌های جنوبی از جمله بوشهر، هرمزگان و خوزستان به علت شرایط خاصّ جغرافیایی، ارتباط بین المللی و تردّد بسیار، جمعیت متنوع و سیّال می‌تواند کانون درگیری و شیوع این بیماری در فضای محلی و ملّی باشند همانطور که هم اینک دچار وضعیت حادّ بیماری کرونا هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرستان بوشهر خاطر نشان کرد: بی تردید این اقدام دانش بنیان آمایشی، موجب مدیریت کارآمد پروژه درمان، کنترل و مهار چرخه انتقال این بیماری در گستره منطقه‌ای و فرا منطقه‎ای خواهد بود.

آیت الله صفایی بوشهری در این نامه تصریح کرد: با این اقدام شما، استان بوشهر در صورت تخصیص صد و پنجاه تا ۲۰۰ هزار دُز واکسن می‌تواند تمامی یا بیشتر افراد مذکور را واکسینه نماید.

وی افزود: آمادگی تمامی نخبگان و نیروهای مردمی این استان ولایتمدار جهت همکاری و همیاری با مجاهدان عرصه سلامت را اعلام می‌دارم.حوزه سلامت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.