×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نماینده دشتی و تنگستان:مانند استاندار بوشهر برای بازدید قشون کشی نمی کنم! سخنان گراوند توهین به شعور مردم بود

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نگاه قاچاقچی بودن به شناورها اصلاح شود و نیازهای کشور را از این گروه تأمین کنیم.

غلامحسین کرمی نماینده دشتی و تنگستان در نشست با اصحاب رسانه گفت سخنان اخیر گراوند استاندار بوشهر توهین به شعور مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ غلامحسین کرمی دوشنبه شب در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: در هر جای به بنده انتقاد و تذکر داده‌اند تشکر می‌کنم اما به آقای استاندار می‌گویم ۹ ماه پیش مدیر پروژه نامه زد که بودجه‌ای تزریق نشده است.نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس افزود: شخصاً بنا بر وظیفه‌ام بارها از سد بازدید کرده‌ام و نمی‌توانم مانند برخی مدیران برای بازدید قشون‌کشی راه بیندازم.

وی ادامه داد: ایشان راجع به اینکه کرمی دنبال تبلیغات است و برود دنبال بنر باید بگویم که این حرفتان توهین به مردم است کرمی با این موارد رأی نیاورده است؛ مردم تنگستان دشتی در انتخابات ریاست‌جمهوری بیشترین مشارکت را داشته‌اند و به دولت انقلابی رأی داده‌اند.

این نماینده تصریح کرد: از زحمات دکتر شهریاری و حجت‌الاسلام‌ پورفاطمی تشکر می‌کنم و هر شخصی که برای مردم قدم برمی‌دارد باید مورد تقدیر واقع شود اما عده‌ای به دنبال دوقطبی‌سازی هستند، متأسفانه این استان محیطی برای آموزش مدیران شده است.

کرمی در رابطه با سد خاییز بیان کرد: سد نباید به این شکل افتتاح شود، همه پروژه‌ها باید به طور کامل مورد بهره‌برداری و تقدیم مردم شود، بنده به دنبال سیاسی‌کار کنیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط حاضر در مورد مدیران آینده اسامی منتشر شده در حد گمانه‌زنی است باید نیرویی بیاید که دنبال اسم نباشد و جهادی کار کند.

وی در ارتباط با مدارس دشتی و تنگستان توضیح داد: بیشترین مدارس تخریبی استان در دشتی و تنگستان است که انتظار ما از مدیریت ارشد استان توجه ویژه‌ای به مدارس تخریبی در این دو حوزه بود.

این مقام مسؤول اظهار کرد: برای هم‌ترازی حقوق فرهنگیان و رتبه‌بندی‌شان در نشست‌هایی در کمیسیون‌ها صورت گرفت و به نتایج مثبتی نیز دست یافتیم بنده از حامیان این طرح هستم و پس از ورود رتبه‌بندی به صحن مجلس باید به معنی واقعی کلمه برای تحقق آن تلاش شود.

کرمی در بحث وضعیت آب تنگستان و دشتی بیان داشت: سؤال بنده از مدیران این است در سالهای اخیر برای آب منطقه دشتی و تنگستان چه کرده‌اند؟ بنده پارسال صحبت‌هایی در مورد وضعیت اسف‌بار آب مناطق کردم که گفتند سیاه‌نمایی می‌کند؛ باید برای اصلاح شبکه آبی چاره‌ای اساسی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما به دنبال سهم‌خواهی در دولت انقلابی نیستیم و دوست داریم نیروهای توانمند وارد عرصه شوند.

وی عنوان کرد: تا زمانی که نقش مدیریت استان در حوزه نفت مشخص نشود وضعیت ما همین است باید پتروشیمی‌های را موظف کنیم در شهرستان‌های استان هزینه کنند و بدون شک در اداره استان در دولت انقلابی ملاک ما نیروهای بومی می‌باشد که ظرفیت بالایی دارند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در مورد شناورها اظهار داشت: باید این نگاه به شناورها اصلاح شود و نیازهای کشور را از این گروه تأمین کنیم چراکه این‌ عزیزان در زمان دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای انجام داده‌اند.

این نماینده در ارتباط با راه‌آهن بوشهر گفت: تا کمک پتروشیمی‌ها و بانک‌ها نباشد نمی‌توان راه‌آهن را پیشبرد برد نباید منتظر کمک قطره چکانی دولت باشیم، هم مسئولان شیراز و هم بوشهر دنبال این تحقق این مسئله با جدیت هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.