×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پایگاه‌های بسیج ادارات نقش مؤثری در سلامت نظام اداری دارند/ جمهوری اسلامی ایران کارنامه‌ای درخشان در مردم سالاری دارد

پایگاه‌خبری تحلیلی برازجان سلام مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ادارات کل این استان گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات نقش مؤثری در سلامت و کارآمدسازی نظام اداری و جلوگیری از بروز فساد دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، عبدالله اسکندری در این آیین با تبریک پیروزی غزه در جنگ ۱۲ روزه با صهیونیست‌ها اظهار کرد: بعد از انعقاد پیمان کمپ دیوید که نماد زانو زدن اعراب در برابر رژیم صهیونیستی بود همه آرزو می‌کردند که روزی اعراب به خود جرأت داده و سنگی را به سمت تل آویو پرتاب کنند اما امروز به برکت حمایت‌های معنوی جمهوری اسلامی ایران و حمایت‌های بی دریغ شهید سلیمانی سردار پرآوازه جهان اسلام شاهدیم که در ۱۲ روز نزدیک به ۴ هزار و ۵۰۰ موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌شود که حدود ۹۰ درصد از ساکنین این سرزمین‌ها را به پناهگاه‌ها می‌فرستد.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یادآور شد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که به اعتقاد ما بعد از قانون اساسی، مهم‌ترین سند تحولی کشور به حساب آمده و لازم است همه به سمت تحقق آن حرکت کنیم، رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل دولت اسلامی را مقدم و مقدمه‌ای برای تشکیل حکومت، جامعه و تمدن نوین اسلامی می‌داند.
این مقام مسئول اذعان کرد: امروز بیش از ۴۰ سال از تشکیل نظام اسلامی که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمده است، می‌گذرد ولی ما تاکنون در زمینه تشکیل دولت اسلامی مطلوب و ایده آل در جا زده‌ایم چون هنوز با الگوهای مدیریتی در نظام اسلامی فاصله داریم که لازم است در جهت اصلاح این وضعیت گام‌های جدی برداشته شود.
مسئول بسیج کارمندان استان بوشهر خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی اشرافی‌گری مسئولین و دشمن را به جای دوست دیدن و وادادگی در مقابل دشمن بسیار ناپسند است ولی متأسفانه در نظام ما این مسئله وجود دارد که این دو مسئله نقص بزرگی برای نظام اسلامی و سد بزرگی در راه رسیدن به دولت اسلامی مطلوب به حساب می‌آید.
اسکندری گسترش فساد را سمی مهلک برای کشور عنوان و تصریح کرد: ما قائل به فساد سیستمی در دستگاه‌های اجرایی نیستیم امّا متأسفانه فساد در بدنه بعضی از ادارات وجود دارد.
وی افزود: حضور پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات در دستگاه‌های مختلف استان نقش مؤثری در سلامت و کارآمدسازی نظام اداری و جلوگیری از بروز فساد دارند و لازم است در این زمینه طوری برنامه‌ریزی و حرکت کنیم که وقتی در اداره‌ای، پایگاه مقاومت بسیج وجود دارد فساد در آن اداره وجود نداشته باشد.
جمهوری اسلامی ایران کارنامه‌ای درخشان در مردم سالاری دارد
مسئول بسیج کارمندان استان در پایان به انتخابات ۲۸ خرداد نیز اشاره کرد و گفت: این انتخابات در راستای تمام انتخاباتی است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در کشور به وقوع پیوسته است که این موضوع کارنامه‌ای درخشان و قابل دفاع برای نظام جمهوری اسلامی در حوزه مردم سالاری به حساب می‌آید.
وی اضافه کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی در حوزه مردم سالاری نسبت به خیلی از کشورهایی که ادعای مردم سالاری دارند و همچنین نسبت به کشورهای عربی منطقه که چیزی به نام رأی، حضور مردم و تعیین سرنوشت در ادبیات سیاسی آن‌ها وجود ندارد جلوتر است که بر همین اساس لازم است همه تلاش کنیم با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات پیش رو از این کارنامه درخشان نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.