×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
سخنان نائب رئیس مجمع جوانان انقلابی ولایتمدار شهرستان ؛ در ستاد آیت الله رئیس کاندیدای ریاست جمهوری در دو محور ریاست جمهوری و اوضاع نابسامان مردم + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در ستاد مرکزی شورای وحدت ستاد ایت الله رئیسی کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری علیرضا قاسمی بعد از تلاوت کلام وحی و سرود جمهوری اسلامی ایران، نائب رئیس مجمع جوانان انقلابی و ولایتمدار شهرستان دشتستان در جمع ستادی های آیت الله رئیسی در برازجان افزود؛ 

سخن بنده در دو محور می باشد اولین اینکه که در بحث ریاست جمهوری ، در این اوضاع نابسامان مردم دیگر مانند قبل گول ظاهر سازی و حرف های توخالی بعضی از کاندیداها را نمی خورند و به فردی می دهند که اصلح و پاکدست باشد و آن آقای رئیسی است.
قاسمی افزود؛ در این روزها هم می بینید برای خرید یک کالا خانه باید در صف های طولانی ایستاد ، باید برای مرغ ، شکر ، روغن و هزاران چیز دیگر باید در صف ها ایستاد. دولت بی تدبیر و ناامید کاری بر سر جوانان آورده است که دیگر حتی توان خرید کالاهای روزمره ی خود را هم ندارند دیگر چه برسد که بخواهند ازدواج کنند. ما می‌بینیم که قیمت خانه در یک جایی که در محدوده غیر شهری بالای ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است و این ضعف مدیریت دولت می باشد.

در ادامه این مقام مسئول ادامه داد؛ آقای همتی که می‌گویی بانک مرکزی برای من جای کوچکی هست و من نیاز به جای بزرگتر دارم برای خدمت کردن به مردم، جنابعالی اگر عرضه و توان کار کردن را داشتی در همان بانک مرکزی خدماتی ارائه می‌کردی. آقای مهرعلیزاده شمایی که با پررویی و وقاحت کامل به آقای رئیسی می‌گوید ۶ کلاس بیشتر سواد ندارید ، باید عرض به خدمت شما برسانم که آقای رئیسی مدرک دکترای خود را در کمتر از ۴ سال گرفت و جنابعالی قریب بر ۲۰ سال است که هنوز پایان نامه دکترای خود را هنوز تحویل تکمیل نکرده ای.

جناب مهرعلیزاده که به آقای رئیسی می‌گویی شما هر سال باید پست عوض می کنید و سندروم پست بی قرار دارید، جنابعالی از سالی که انقلاب شده است تا الان بیش از ۴۰ مسئولیت عوض کرده اید و فقط در حین کارهای مدیریتی بودید خوب شما بگویید چه کارایی داشته اید.

آقای رئیسی فقط و فقط در حوزه کاری خود مسئول بوده است و در قوه قضاییه بوده و لاغیر ، آقای رئیسی افتخار این را دارد که خادمی حضرت رضا(ع) را انجام داده است و همیشه خود را خادم مردم می داند و وظیفه ی ما جوانان و آحاد ملت این است که انشاءالله در روز ۲۸ خرداد به پای صندوق های رای بیایم و به فرد اصلح یعنی جناب دکتر رئیسی رای دهیم.

در ادامه بیان من به محور دوم در مورد افرادی هست که برای شورای شهر نام نویسی کرده اند خدای ناکردن بنده نمی‌خواهم توهین یا تهمت خاصی به کسی بزنم و خیلی خلاصه وار می‌گویم دوستان؛ حقوق افراد شورای شهر در ۴ سال به ۲۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد اما افرادی هستند که قریب بر یک میلیارد تومان هزینه کردند ، کسانی که این همه پول آوردند در کارزار انتخابات قطعاً فردا دلش برای من و شما نمی سوزد لطفاً افرادی را انتخاب کنید که دلسوز انقلاب و دلسوز مردم باشد، یک فرد انقلابی یعنی جوابگوی مردم باشد ، کارآمد باشد ، دلسوز و شرافتمند باشد.

امیدوارم در کنار انتخاب اصلح خودمان برای ریاست جمهوری ، هفت نفر از کاندیداهای خوب و سالم این دوره را انتخاب کنیم تا در کنار تشکیل یک دولت خوب ، یک شورای خوب هم برای شهر انتخاب کنیم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله.
علیرضا قاسمی: نائب رئیس مجمع جوانان انقلابی ولایتمدار شهرستان دشتستان.*برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.