×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار دشتستان : آذین بندی عید سال را در شهر شهرداری برازجان ، برای مردم شهر خودمان انجام دهد و امسال برازجان میهمان نوروزی نخواهد داشت

پایگاه خبری تحلیلی برازجان : جلسه ستاد کرونا دشتستان به ریاست فرماندار دشتستان مهندس نوروزی و خانم خویش دوست ریاست شبکه بهداشت و درمان دشتستان،  حجت الاسلام شیخی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی برازجان و امام جمعه موقت برازجان، سرهنگ بناری جانشین فرماندهی سپاه جواد الائمه برازجان ، جانشین فرمانده نیروی انتظامی برازجان سرهنگ ملکوتی ، رئیس حوزه بسیج آقای مصدقی ،  آقای قائدی رئیس صنعت و معدن برازجان و آقای کمالی ریاست تازه ورود اتاق اصناف دشتستان و مهندس محمدی شهردار برازجان و در نهایت مدیران ادارت شهرستان دشتستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در جلسه امروز صبح ستاد کرونا دشتستان ، فرماندار دشتستان مهندس نوروزی ابراز داشت : در ۲۵ سال ۹۸ جلسه کرونا برگزار نمودیم و در امروز ۶ اسفند کرونای جدید انگلیسی هم به جمع ما و در کنار همسایگی ما خود نمایی نموده است . نگرانی امروز من از ۲۵ بهمن که جلسه اول این بیماری کرونا تشکیل دادیم بیشتر است . 

مهندس نوروزی افزود : سپاسگذارم از حضورتان و بابت تمام تلاشهایی که برای مبارزه با بیماری کرونا ، با تمام تیمهایی که به صورت کار تیمی انجام دادند قدرانی می نمایم . نباید با غفلت خود این بیماری کرونا انگلیسی به جمع خود راه دهیم . ولادت امیر المومنین حضرت علی ( ع ) امام اول شیعیان را تبریک عرض می نمایم و روز مهندس که دیروز بود تبریک عرض می نمایم 

این مقام مسئول افزود : هر ساله شهرداری برازجان شهر را برای نوروز آماده می نمود و امسال هم این کار را نهادینه خواهد نمود ، ولی حرکت امسال شهرداری برازجان برای خود مردم برازجان است ، که روحیه مردم تضعیف نشود و خواهش داریم که مردم استانهای همجوار با توجه به شیب های بالا رفته بیماری کرونا به شهر ما سفر ننمایند . 

فرماندار دشتستان ادامه  داد : بازاریان و مردم اگر می خواهند شاهد کرونای انگلیسی در شهر برازجان نباشند ، این بیماری را عادی نشمارند و اگر بازاریان می خواهند که بازار تعطیل نشود پروتکل ها را جدی بگیرند  .

دیگر مصوبات جلسه توسط فرماندار دشتستان  بدین شرح اعلام شد . 

* کمیته بیمارستان همیشه آماده باشد که کرونای انگلیسی ما را غافل نکند . 

* گشت های مشترک را فعال کنیم ، که گروه شهید سلیمانی سپاه هم در این برنامه به نهادهای زیر ربط ارتباط داشته باشد که تعامل خوبی در این برنامه برای کنترل مهار این بیماری داشته باشیم .

* محدودیت ترددهای ساعت ۲۱ شب تا ۳ شب را همچنان خواهیم داشت 

* مراسم معنوی اعتکاف در سراسر کشور لغو شده است ‌که همچنین در دشتستان این مراسم لغو شده است 

* جلسسه فرهنگی و اجتماعی و تجمعی نخواهیم داشت 

*نمونه گیری بیماری کرونا به جدیت انجام خواهد شد 

* فرماندار دشتستان؛از همه ظرفیت های شهرستان جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم استفاده خواهیم کرد

وی در مورد انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر فرمود : من در جلسه دیروز انتخاب پیش روی جدید اعلام داشتم ؛ از امروز حواستان باشد به بیماری کرونا گرفتار نشوید ، اگر شما اعضای انتخابات به این بیماری گرفتار شوید نظم برنامه انتخابات منظم پیش نخواهد رفت . هم کرونا می تواند بر انتخابات تاثیر بگذارد و هم کرونا می تواند بر انتخابات تاثیر بگذارد ، این را همه باید لحاظ کنیم و مد نظر قرار دهیم ، که پیشگیری کنیم تا به این بیماری دچار نشویم و  از این روزها را هم پشت سر بگذاریم .

در پایان فرماندار دشتستان ادامه داد :  ویروس کرونای انگلیسی ، اگر به شهرستان وارد شود پیشگیری آن سخت می شود و ما در تلاش هستیم ، با اقداماتی که ستاد بحران دشتستان انجام می دهد این ویروس جهش یافته تازه ظهور نموده را که آمار ها را بالا برده جلوگیری کنیم . مردم این بیماری را عادی نکیرند تا به سلامت از آن عبور کنیم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.