×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مراسم رونمایی از کتاب استاد حیدر عرفان برگزار شد + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  ؛ مراسم رونمایی از کتاب هزار نگار استاد حیدر عرفان عصر شنبه بیست و پنجم بهمن ماه با حضور مسئولین و مردم فرهنگ دوست در نمایشگاه کتاب فجر برازجان برگزار شد. عکاس ابوالفضل قاسمی

این مراسم ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط نویسنده کتاب هزار نگار آغاز شد ، مجری برنامه را سعداله قاسمی از مجریان پرتلاش فرهنگی به عهده داشت.

پس از تلاوت قرآن کریم سهراب باقری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان پیرامون اهمیت کتاب و کتاب خوانی نکات ارزشمندی بیان نمود.

مدیرآموزش وپرورش شهرستان دشتستان تلاش های استاد حیدر عرفان در زمینه نویسندگی را ستود و از ایشان تقدیر نمود. ایشان استاد عرفان را یکی از موفق ترین نویسندگان استان در زمینه پژوهش و تحقیق برشمرد و تاکید نمود :که استاد عرفان گر چه الان در دشتستان ساکن نیست ولی به دشتستان علاقه فراوان دارد و در آثارش چه به زبان شعر یا نثر به توصیف این دیار پرداخته است.

در ادامه محفل؛ استاد عرفان در ابتدا از کسانی که در تدوین کتاب هزار نگار با ایشان همکاری نموده اند تقدیر و تشکر به عمل آورد و بیان نمود: که جلد دوم این کتاب آماده چاپ است و اگر تامین هزینه شود به زیر چاپ خواهد رفت.

ایشان دشتستان را یکی از مناطق غنی فرهنگی در استان بوشهر بر شمرد و دلیل خود را وجود شاعران و فرهیختگان فراوان در این سرزمین دانست.

وی از خصوصیات بارز کتاب هزار نگار را معرفی نزدیک به هزار نفر از نام آوران استان بوشهر دانست و بیان نمود که در این کتاب نهایت تلاش نموده ام تا واژگان به کار رفته از واژه های فارسی اصیل باشد.

در پایان مراسم با حضور سهراب باقری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و حبیب اله بوستانی معاون پرورشی و تربیت بدنی،علیرضا رهسپار نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، قاسمی معاونت متوسطه و تعدادی از مدیران مدارس و حبیب قاسمی مدیر نمایشگاه کتاب فجر از کتاب هزار نگار رونمایی شد.

در این مراسم به خاطر زحمات ارزشمند استاد عرفان در تالیف این کتاب سترگ تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کتاب ارزشمند هزار نگار هم اکنون در نمایشگاه کتاب فجر که تا پانزدهم اسفند ماه در سالن اداره هلال احمر برازجان دائر است آماده ارائه به علاقمندان کتاب و کتاب خوانی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.