×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در جاده سلامت برازجان / خبری که موجی از شادی در میان ورزشکاران ایجاد کرد ؛ مجموعه‌ی پیست اسکیت و ورزشهای ساحلی شهرداری برازجان افتتاح شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛روز شانزدهم بهمن ماه و همزمان با پنجمین روز دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی، روبان آغاز به کار یکی از پروژه‌های شاخص ورزشی شهر برازجان قیچی شد تا شمار زیادی از ورزشکاران برازجانی به یکی از خواسته‌های دیرین خود برسند. آغاز به کار مجموعه‌ی پیست اسکیت و ورزشهای ساحلی برازجان که با حضور فرماندار دشتستان و معاونین وی، شهردار و نایب رئیس شورای اسلامی شهر، شماری از مسئولین شهرستان، معاونین شهردار و نیز شماری از مدیران و پرسنل شهرداری افتتاح شد را می‌توان یکی از طرحهای شاخص حوزه‌ی ورزش در این شهر دانست زیرا امید می‌رود این طرح به توسعه‌ی برخی از رشته‌های مدال‌آور ورزش برازجان کمک شایانی کند. شهرداری برازجان که پیش از این با احداث یک پیاده‌راه در قالب طرحی موسوم به جاده‌ی سلامت واقع در بلوار غدیر برازجان حرکت موثری در راستای توسعه‌ی ورزش همگانی و تفریحات سالم شهری را آغاز کرده بود و با افزودن پیست دوچرخه‌سواری در حاشیه‌ی این پیاده‌راه و زمین چمن مصنوعی فوتبال در ضلع مقابل آن سعی بر تکمیل این طرح فرهنگی-ورزشی داشت حالا با احداث و راه‌اندازی مجموعه‌ی ورزشی جدیدی در این طرح، جاده‌ی سلامت را به طرحی ماندگار تبدیل کرده است.
محمدحسن محمدی شهردار برازجان درخصوص پروژه‌ی اخیر شهرداری می‌گوید: مجموعه‌ی پیست اسکیت و زمین ورزشهای ساحلی جاده‌ی سلامت به عنوان بخشی از تلاشهای مجموعه‌ی مدیریت شهری در جهت توسعه‌ی نشاط جامعه و ترغیب نوجوانان و جوانان برازجانی به حضور در میدان مقدس ورزش است که امیدواریم با رضایتمندی عزیزان ورزشکار و همه‌ی شهروندان عزیز برازجانی همراه باشد. شهردار برازجان کاربری این پروژه را شامل پیست اسکیت و زمین ورزشهای ساحلی با قابلیت بهره‌برداری به عنوان فضای ورزشهایی همچون هندبال ساحلی، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی و فوتوالی (والیبال با پا) ذکر کرده و می‌افزاید: مساحت کل این مجموعه‌ی ورزشی ۳۷۵۰ مترمربع است که شمال ۲۱۰۰ مترمربع پیست اسکیت و ۱۶۵۰ مترمربع زمین ورزشهای ساحلی می‌باشد که به عقیده‌ی برخی از عزیزان فعال در حوزه‌ی ورزش می‌تواند میزبان تمرینات و مسابقات تیمهای مختلف ورزشهای ساحلی و ورزشکاران عزیز رشته‌ی مفرح اسکیت باشد.
محمدحسن محمدی همچنین گفت: از آنجا که ورزشهای ساحلی و نیز ورزش پرتحرک و جذاب اسکیت همواره در شهر برازجان از طرفداران زیادی برخوردار بوده و طی سالیان گذشته شهر ما توانسته قهرمانان زیادی را به عرصه‌های ملی و بین‌المللی معرفی کند امیدواریم این مجموعه بتواند نقش موثری در رونق این رشته‌های پرهیجان ورزشی ایفا نماید.
گفتنی است این پروژه‌ یکی از چندین پروژه‌ی شهرداری برازجان است که با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال اجرا گردیده و در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری رسیده‌اند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.