×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاسیس خانه‌ی قرآن و عترت شهدای تخریب برازجان با همت شهرداری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : قرآن نگهبان براى کسى است که به او تمسک جوید و نجات براى کسى است که به آن درآویزد.
“امام علی (ع)”

بدون شک توجه به حوزه‌ی فرهنگ، یکی از مولفه‌های مهم و زیرساختی در توسعه‌ی همه‌جانبه‌ی زندگی مدرن به شمار می‌رود و تلاش در جهت آماده‌سازی بستر فعالیت‌های فرهنگی منطبق بر آموزه‌های دینی می‌تواند نقش موثری در هدایت جامعه به مسیر صحیح ایفا نماید. جامعه‌ی اسلامی ما که از فرهنگ غنی تاریخی و ملی آمیخته با آموزه‌های الهی و حیات‌بخش دین مبین اسلام بهره‌مند است، بهترین بستر لازم برای رسیدن به توسعه‌ی همه‌ جانبه‌ی فرهنگی و اجتماعی را در خود دارد.

از آنجا که توسعه‌ی فرهنگ قرآنی می‌تواند نقش بسیار مهمی در هدایت جامعه به سمت توسعه‌ی آرمانی ایفا کند، شهرداری برازجان در راستای رسالت فرهنگی خود اقدام به راه‌اندازی خانه‌ی قرآن نموده است. محمدحسن محمدی شهردار برازجان در این زمینه می‌گوید: خانه‌ی قرآن و عترت شهدای تخریب برازجان بنا بر رسالت فرهنگی که این شهرداری برای خود تعریف نموده و در راستای تلاش برای توسعه‌ی فرهنگ قرآنی در شهر عزیزمان برازجان راه‌اندازی گردیده و امید می‌رود این مجموعه‌ی فرهنگی نیز همچون دیگر فعالیتهای شهرداری مورد توجه شهروندان عزیز قرار بگیرد. محمدی افزود: بدون شک شهرداری با توجه به گستره‌ی وسیع مخاطبین و جامعه‌ی هدفی که دارد می‌بایست تلاش خود را برای ارائه‌ی خدمت به همه‌ی اقشار، گروهها و شهروندان به کار بندد؛ همانگونه که تاکنون نیز سعی کرده پاسخگوی همه‌ی علایق و سلایق قانونی و تعریف‌شده‌ی جامعه باشد.
امید می‌رود تاسیس خانه‌ی قرآن شهرداری برازجان نقش موثری در پاسخگویی به نیازهای فعالان حوزه‌های قرآنی در شهر برازجان ایفا نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.