×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دکتر اتابک : انجمن نوسیندگان دفاع مقدس به صورت  رسمی ، همزمان با شهادت بانوی عالم فاطمه زهرا کار خود را شروع نمود

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام:  صبح امروز در ستاد سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان جلسه انجمن نویسندگان با حضور نویسندگان دفاع مقدس و با تلاوت کلام وحی سید فاضل حسینی کار خود را آغاز نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  : فرمانده محترم سپاه جواد الائمه دشتستان ضمن خوش امد گویی خدمت حاضرین و به خصوص دکتر اتابک و نویسندگان دفاع مقدس خبرنگاران حاضر در جلسه و گرامی داشت یاد خاطره شهدا و امام شهدا مراسم را بصورت رسمی آغاز نمود .

سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان ادامه داد ؛ این گروه که به مدیریت دکتر اتابک به وجود آمده است، تا رشادت های رزمندگان را به کتاب در آورند و باید ابراز داشت که نمره بالاتر از ۲۰ را به آنان داده ام ، که می توان نمره ۲۵ به این مجموعه داد. 

دکتر اتابک در این نشست افزود  : ابتدا ضمن خوش امد گویی و تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا  ؛ خدمت همه حاضرین در جلسه و اعلام موجودیت انجمن نویسندگان دفاع مقدس عرض نمود ؛ حماسه بزرگ مردم دشتستان در دفاع مقدس بازاید بیشتر از همیشه مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا حدود ۱۶۱۰۰ صفحه  دفاع مقدس برای دشتستان جمع اوری شده هست .

و در ادامه افزود ؛ در مورد زنان دشتستانی که در دفاع مقدس حماسه افریدند هم ۹۰۰ صفحه نوشته شده است و اسنادی به کمک خواهران رزمنده دشتستانی که برای جبهه تلاش میکردند جمع اوری شده است .

کدام یک از خانواده های استان بوشهر ۵ شهید در یک خانواده میبیند داشته باشند اسناد داریم ه کارمندان دشتستانی در دوران دفاع مقدس نیمی از حقوق خود را صرف جبهه کردن که هنوز ۱۵ روز از جنگ نگذشته بود .

وی در بیانات خود فرمود اجازه تحریف ندهیم و در مورد این رزمندگان بنویسیم و هدف های دیگر تشکیل انجمن نویسندگان نوظهور و نسل جدید و دانش اموزان هستند که باید پای کار بیاریم .

وی افزود ؛  مکان انجمن در کنار دفتر فرمانداری است که به زودی تابلو ان را نصب خواهیم کرد و تا دهه فجر نمایشگاهی تشکیل بدیم و با کمک دوستان نویسنده و خبرنگاران بتوانیم این انجمن را بر پا داریم .

جناب بنافی در مورد انجمن گفتند و تقدیر و تشکر کردند بابت تشکیل انجمن نویسندگان دفاع مقدس و در مورد کتاب دکتر اتابک فرمود و نام این کتاب هم شکسته در حوض است .

جانباز آزاده شهر برازجان در ادامه افزود  ؛  باید انجمن دفاع مقدس کاری کند دانش اموزان بیشتر شهدا را بشناسند و حداقل یک شهید شهر و محله خود را بشناسد من در مدارسی رفته ام که بعضی دانش اموزان حتی نام یک شهید هم نمیدانستند و دانستن نام شهدا باید در بین دانش اموزان رواج پیدا کند

در اخر تقدیر و تشکر کردند خدمت نویسندگان و خبرنگاران در جلسه و افزود نباید اجازه داد تفکری که میخواهد نام شهدا را کم رنگ کند به نتیجه برسد .

فرمانده سپاه هم در این مراسم حکم منصوب دکتر محمد کاظم اتابک برای

مدریت انجمن نویسندگان دفاع مقدس به ایشان تقدیم داشت .

وی افزود دشتستانی ها سخت ترین جای جبهه را انتخاب میکردند از ۶۲ شهید تخریب چی در استان حدود ۵۸ تخریب چی از دشتستان میباشد

در پایان فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستانی گزارشی کوتاه در مورد اثار نویسندگان در حوزه نشر دفاع مقدس بیان شد و فرمودند باید جای مشخصی برای نمایشگاه دفاع مقدس دشتستان درست شود

و کتاب هایی با تیراژ بالا نوشته و با کیفیت به چاپ برسد و کارگروهی تشکیل شود که نام شهدای دشتستانی هم در کتاب های درسی را پیگیری کنند که گمارده شود .

در پایان نشست خبری تسامی انجمن نویسندگان دفاع مقدس بدین شرح اعلام شد 

دکتر محمد کاظم اتابک / حاج حبیب قاسمی / مصطفی شهریاری / محراب بنافی /سید فاضل حسینی / حاج عباس دهقان / آقای دهقایدی / علی فروغی /  خانم هور اسپند و خانم اسلامپور اعلام شد . عکاس سید محمد مهدی امیری 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.