×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر :اسامی شهرهایی در استان بوشهر که نماز جمعه در آن با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود اعلام نمود

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ نماز جمعه در ۱۹ شهر استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام و به نقل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه  ؛ فردا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نماز جمعه در ۱۹ شهر استان بوشهر برگزار می‌شود.

با توجه به ابلاغیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با کرونا، جمعه بیست و سوم آبان نماز‌ جمعه همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ۱۹ شهر استان اقامه خواهد شد.

این شهرها شامل برازجان، آبپخش، سعدآباد، شبانکاره، دالکی، وحدتیه، جم، کنگان، سیراف، عسلویه، خورموج، کاکی، دیر، آبدان، بردخون، گناوه، ریگ، دیلم و امام حسن است.

به طور معمول نماز جمعه در ۲۵ شهر استان بوشهر اقامه می‌شود که با توجه به شیوع کرونا گاهی این آیین در هیچ یک از شهر‌ها اقامه نمی‌شود و گاه در برخی از شهر‌ها اقامه می‌شود.

نماز جمعه هفته پیش در ۱۳ شهر شامل جم، کنگان، سیراف، عسلویه، خورموج، کاکی، دیر، آبدان، بردخون، گناوه، ریگ، دیلم و امام حسن اقامه شده بود.

در پایان نماز جمعه ؛ در چهار شهر بوشهر، چغادک، عالی‌شهر و خارگ از توابع شهرستان بوشهر و در شهرهای دلوار و اهرم از توابع شهرستان تنگستان به دلیل قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونایی نماز جمعه برپا نمی‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.