×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
نماینده دشتستان ؛ استفاده از همه ظرفیت ها برای آبگیری سد دالکی در سال آینده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور ایجاد شرایط لازم برای آبگیری سد دالکی در زمستان، از همه توان و ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

دکتر ابراهیم رضایی در بازدید از سد دالکی ضمن تقدیر از مسئولان استان و شهرستان برای پیگیری اعتبارات سد دالکی و حل مشکلات آن، اظهار داشت: تکمیل و بهره برداری از این پروژه از اهمیت بسیار زیادی برای مردم دشتستان و به ویژه کشاورزان برخوردار است و بسیاری از مردم چشم انتظار تکمیل سد دالکی هستند.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های خود را تکمیل سد دالکی می دانم و از همه ظرفیت‌ها برای تأمین اعتبارات مورد نیاز این پروژه مهم استفاده خواهیم کرد تا روند تکمیل آن با سرعت بیشتری طی شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به گفته مجری پروژه سد دالکی، در صورت تأمین اعتبارات، امکان آبگیری سد در سال آینده وجود خواهد داشت و به همین منظور همه تلاش خود را خواهیم کرد تا این سد سال آینده برای آبگیری آماده شود.

وی تصریح کرد: آب یکی از چالش‌ها و مسائل مهم شهرستان دشتستان است و به عنوان یک دغدغه عمومی در همه بخش‌های شهرستان محسوب می‌شود و به همین دلیل تمرکز بیشتری برای رفع مشکلات این حوزه خواهیم داشت.

رضایی تصریح کرد: برای تأمین اعتبارات مورد نیاز سد دالکی در سطح ملی پیگیری‌های مستمری را داشته ایم و در آینده نیز این پیگیری‌ها تداوم خواهد داشت تا به نتیجه مطلوب در تکمیل سد برسیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار بوشهر، معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل آب منطقه‌ای بوشهر و فرماندار دشتستان و جمعی دیگر از مسئولان از سد دالکی و تعدادی از زیرساخت‌های عمرانی شهرستان دشتستان بازدید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.