×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان : دانش آموزان این شهرستان در شاخص امتحانات نهایی و کنکور سراسری پیشرفت چشمگیری داشتند

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت : دانش آموزان این شهرستان در شاخص امتحانات نهایی و کنکور سراسری پیشرفت چشمگیری داشتند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اشاره به درخشش دانش آموزان این شهرستان در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ گفت : دانش آموزان شهرستان دشتستان در کنکور سال ۱۳۹۹ تعداد ۵۲ رتبه زیر هزار را کسب نمودند و از این تعداد ۹ رتبه دو رقمی بود .

سهراب باقری با اشاره به پذیرش ۲۹۰ نفر از داوطلبین در دانشگاه های دولتی ، خاطرنشان کرد : از این تعداد ۹۰ نفر در رشته ریاضی ، ۱۲۸ نفر در رشته علوم تجربی و ۷۵ نفر در رشته ادبیات و علوم انسانی پذیرش شده اند و تعداد ۳۹ نفر نیز در رشته های گروه علوم پزشکی دانشگاه های مختلف دولتی در سراسر کشور پذیرفته شده اند .

وی بیان کرد: دانش آموزان رشته علوم تجربی بیشترین تعداد رتبه‌های زیر هزار را به خود اختصاص دادند و همچنین دانش آموزان رشته‌های زبان ، ریاضی و فیزیک، علوم انسانی، هنر نیز از نظر تعداد کسب رتبه‌های زیر هزار در مرتبه‌های بعدی قرار دارند.

معاون آموزش متوسطه شهرستان دشتستان نیز گفت : از تعداد ۳۹ نفر پذیرفته شده گروه علوم پزشکی ، تعداد ۲۷ نفر در پزشکی ، ۵ نفر دندانپزشکی ، ۱ نفر داروسازی و ۶ نفر دامپزشکی می باشند .

امراله قاسمی تحلیل عملکرد دانش آموزان در امتحانات نهایی خرداد ماه ۱۳۹۹ را بیانگر رشد ۸۳/۰ نمره ای در میانگین امتحانات نهایی دانست و گفت : عملکرد دشتستان در این شاخص بالاتر از معیار استانی و کشوری می باشد .

وی این موفقیت ها را نخست نظر لطف خداوند بزرگ دانست و گفت : پس از لطف خداوند حاصل هدف گذاری ، برنامه ریزی و اقدامات و حمایت های مجموعه عوامل تاثیرگذار اعم از همکاران حوزه ستادی استان و شهرستان ، مدیران مدارس ، کارکنان و دبیران گرانقدر و به ویژه تلاش های دانش آموزان عزیز با همراهی اولیاء گرانقدر بوده است .

معاون آموزش متوسطه شهرستان دشتستان افزود : امید داریم این روند روبه رشد در سال های آینده با آهنگ و شتاب بیشتری ادامه یافته و شاهد موفقیت بیش از پیش فرزندان عزیز و شکوفایی استعدادهای جوانان شایسته این مرز و بوم باشیم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.