×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: بهترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری‌ست

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
بهترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری‌ست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام نماینده دشتستان ابراز داشت : در شرایطی که دشمنی آمریکا عیله ایران اسلامی در اوج خود قرار دارد، بهترین دشمنی و مبارزه با آمریکا خدمت به مردم خودمان است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به‌مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما، مهمترین درس و پیام ۱۳ آبان را «دشمن‌شناسی» دانست.

ابراهیم رضایی با اشاره به دشمنی‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنی ما با آمریکا یک دشمنی راهبردی است که از سوی آمریکا آغاز شده و امروز در اوج خود قرار دارد؛ زیرا دشمن تمامی ابزار‌های خود را برای ضربه زدن به ایران و ملت بزرگ ما بسیج کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم با بیان این‌که این دشمنی، موردی جزئی و سلیقه‌ای نیست، افزود: شرایط حاکم بر این مناسبات باید درک شود و هنگامی که دشمن خود را به‌خوبی شناختیم می‌توانیم با آن برخورد و مقابله کنیم؛ ما باید متناسب با سطح دشمنیِ دشمن تصمیم‌گیری کرده و به‌دور از تصور برخوردی مؤدبانه، با دشمن برخورد و مقابله‌ای مانند خودش کرد.

رضایی با اشاره به این‌که مردم ما مشکلات زیادی دارند، تأکید کرد که بخش زیادی از این مشکلات ناشی از بی‌تدبیری‌ها و مدیریت‌های ناکارآمد است و بخشی از آن ناشی از دشمنی‌ها و فشار‌های آمریکایی‌هاست، که اکنون بهترین نوع مقابله با دشمنی‌ها، خباثت‌ها و جنایت‌های آمریکا خدمت به مردم خود است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم ادامه داد که آمریکایی‌ها برای این که ملت ما در سختی باشد فشار می‌آورند تا مقاومت ملت ما شکسته شود، بنابراین باید مقاومت ما مقاومتی فعال باشد و این مقاومت به‌معنای تحمل سختی‌ها نیست، بلکه در این مقاومت باید مسائل و مشکلات مردم حل شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مهمترین مشکلات مردم را گرانی، بیکاری، بی‌ثباتی اقتصادی و ارزی و بازار دانست که فشار‌های زیادی بر مردم آورده است.

او در ادامه افزود: برای ما تفاوتی ندرد که کدام یک از نامزد‌های انتخاباتی در آمریکا رأی بیاورد و نباید این گرای اشتباه داده شود که اگر فلان نامزد رأی بیاورد وضعیت معیشتی مردم بهتر می‌شود؛ این که چه حزبی در آمریکا حاکمیت را در دست بگیرد برای ما و اقتصاد ما در کوتاه‌مدت و بلندمدت تفاوتی ندارد.

رضایی اضافه کرد: تجربه نشان داده است که دو حزب اصلی آمریکا در ایران‌ستیزی و ایران‌هراسی با یکدیگر رقابت دارند و دو نامزد انخابات در مناظرات خود بر سیاست فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی هم‌نظر و هم‌قول هستند؛ هرچندکه شاید در روش و سلیقه و نوع نسخه تفاوت‌نظر داشته باشند، اما در در راهبردِ فشار هم‌نظر هستند.

نماینده مردم در دشتستان در مجلس با بیان این‌که اکنون در اوج فشار حداکثری علیه خود هستیم و نباید به رأی‌آوری یک نامزد در آمریکا امید بست، گفت: امید بستن به این‌که چه کسی در آمریکا رأی می‌آورد، تحقیر ملت بزرگ ایران با پیشینه و تمدن چند هزار ساله است و گره زدن سفره و معیشت مردم به انتخابات داخلی یک کشور بیگانه اشتباه و تحقیر بزرگی است.

ابراهیم رضایی توصیه کرد که به‌جای تمرکز بر رأی‌آوری نامزد‌های انتخابات آمریکا، باید بر کار جهادی و حل مشکلات مردم تمرکز کرد؛ باید جلوی اختلاس، سوءاستفاده و حیف‌ومیل بیت‌المال، فرهنگ زشت آقازادگی و پارتی‌بازی را گرفت.

این مقام مسئول در پایان با تأکید دوباره بر این که پیام اصلی ۱۳ آبان دشمن‌شناسی است، گفت: مسئله اصلی ما با آمریکا خوی سلطه‌گری، توسعه‌طلبیِ منفی و خصومت آنان علیه ملت‌هایی مانند ایران است و این‌ها نباید فراموش شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.