×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هندبال لیگ برتری ستارگان دشتستان برازجان را به مقصد تهران برای قهرمانی در لیگ برتر و با دستانی خالی ، دعای خیر مردم دشتستان ترک کرد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ نشست خبری تیم هندبال لیگ برتری ستارگان دشتستان که قبل از حرکت این تیم با حضور آقای مصباحی پدر هندبال ، برزگر مدیرعامل باشگاه ستارگان دشتستان و آقای عباسی سر مربی تیم ،آقای  شعبانی مربی و ایمان حسینی مقدم کاپیتان تیم  هندبال ستارگان و اصحاب رسانه دشتستان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ مدیر عامل باشگاه ستارگان در این نشست ابراز داشت:   ابتدا در این جلسه باید از تمامی مسئولین دشتستان ، فرماندار، نماینده و شورای شهر برازجان ، کارخانه سیمان و …. که ما را یاری رساند و تا لحظه آخر در کنار ما ، ایستادگی نمودند و ، وضعیت مالی تیم را بهبود دادند و ما را با پشتکار خود ، دلگرم نمودند که بتوانیم در این دوره هم همچون سال قبل جایگاه تیم ورزشی دشتستان ، تیم هندبال ستارگان دشتستان را بهتر پدیدار نمائیم  قدردانی ویژه نمائیم .

این مقام مسئول ادامه داد ؛ متاسفانه تعداد ۱۰ نفر از تیم هندبال لیگ برتری ستارگان دشتستان و ۳ کادر فنی این تیم ، تست کرونای آنها مثبت اعلام شد . که به قرنطینه این افراد سریعا این موضوع را به فدراسیون هندبال اطلاع داده و ما را از ادامه مسابقات لیگ محروم نمودند.

جلال بزرگر ادامه داد ؛ در مکاتبه های جدید با فدارسیون هندنبال ، توانستیم نامه ورود مجدد تیم هندبال ستارگان را به ادامه لیگ ، با برطرف شدن وضعیت کرونای تیم و کادر فنی و حمایت مالی مسئولین ، که در لحظه آخر که ورودی تیم را به لیگ پرداخت نمودیم ، جلب نمودیم و با دست خالی و به پشتوانه مردم دشتستان  وارد عرضه رقابت با تیم های قدرتمند شدیم .

آقای عباسی ابراز داشت ؛  در تیم ستارگان بازیکن محروم نداریم و بازیکن مصدوم داریم .

سر مربی تیم ادامه داد ؛ برای سفر تهران که در پیش  رو داریم ، با توجه به بیماری کرونا نتوانستیم تیم را کامل آماده مسابقات نماییم
ولی می توان ابراز داشت که  تیم را در بالای آمادگی ۷۰ درصدی برای مسابقات تهران آماده ساخته ایم .

رضا عباسی : شرایط سنی بازیکنان را نسب به سالهای گذشته ۲ الی سه سال پاین تر آمده که نشان از بی تجربی آنها نیست .
اولین بازی ما مقابل تیم ذوب آهن اصفهان است که تیمی منسجم است و تمام توان خود به کار خواهیم بست تا امتیاز این مسابقه را به دست آوریم

عباسی در پایان افزود ؛ با دستان خالی و به امید دعای خیر مردم دشتستان ، به مبارزه با تیم های می رویم که اسپانسرهای مالی قوی دارند خواهیم رفت . این تیم با حمایت مردم دشتستان و مسئولین در آسیا خواهد درخشید و امید است که وضعیت مالی این تیم برای همیشه مرتفع شود . این تیم انتقاد پذیر است و انتقاد های صحیح را می پذیرد ، پس با انتقادهای سازنده خود ما را یاری رسانید .

کاپیتان تیم در این نشست اعلام داشت ؛ در این روز های کرونایی تیم نتوانستیم انسجام کامل داشته باشیم و تمرینات تیم ۳ الی ۴ نفر بودی و در حال حاضر شرایط خوبی نداریم .

مربی تیم ستارگان :  در باره سوابق شغلی خود از سال ۹۱ که تا کنون توضیحاتی ابراز داشت و اعلام داشت که   : آغاز پیشه خود را  در زیر  نظر مربیگری  آقای مصباحی شروع نموده است و استاد بنده در این جلسه حضور دارد . 

احسان شعبانی به عنوان مربی در سال جاری همراه تیم هندبال ستارگان دشتستان می باشد 

در پایان این نشست روابط عمومی تیم هندبال ستارگان دشتستان ، آقای عادل قلی زاده ، با کیک تولد وارد محفل شد و اعلام داشت که همزمان با حرکت تیم به  تهران ، ۱۴ آبان ۹۹ تولد سر مربی تیم رضا عباسی است و تکه ای از کیک تولد بر صورت سر مربی تیم زد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.