×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئول جدید مجمع رهروان امر به معروف بخش دلوار معرفی شد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  : مسئول جدید مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر بخش دلوار در جلسه شورای اداری این بخش معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، حجت الاسلام علی زاهد دوست امام جمعه دلوار در این جلسه گفت: آمران به معروف و نهی از منکر وظایف سنگینی در جامعه بر عهده دارند که لازم است با روشی هوشمندانه و هنرمندانه و آن گونه که دین مبین اسلام توصیه کرده است وظایف خود را انجام دهند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نیز در این جلسه گفت: ایجاد وحدت و یکپارچگی در جامعه از نیازهای ضروری امروز جامعه اسلامی است که این کار مهم مستلزم وجود اتحاد و وحدت بین مردم و مسئولین است.
سرهنگ خضر فقیه اظهار کرد: امروز همه مسئولین وظیفه دارند بیش از گذشته به فکر حل مشکلات قشرهای مختلف مردم باشند و همراه مردم بودن را سرلوحه تمام کارهای خود قرار دهند.


وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: کارگروه‌های مختلفی نظیر کارگروه امنیت، شورای حل اختلاف، بهداشت و درمان، عفاف و حجاب و … در این مجمع تشکیل شده و به صورت تخصصی مشغول فعالیت هستند که هر کدام از این کارگروه‌ها در مجمع امر به معروف شهرستان‌ها نیز راه‌اندازی شده است.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف استان بوشهر تصریح کرد: امروز با گذشت ۵ سال از راه‌اندازی مجمع امر به معروف و نهی از منکر ۸۸ هزار نفر در استان بوشهر توسط این مجمع جذب شده و مشغول فعالیت هستند.
عباس جهانگیری در این جلسه به عنوان مسئول جدید مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر بخش دلوار معرفی و از زحمات جعفر دستواره مسئول سابق این مجمع تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.