×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جزئیات و تصاویر دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیدار نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :  در این دیدارضمن گرامی داشت هفته ی نیروی انتظامی گفت :زبان نمی تواند از زحمات شبانه روزی جان برکفان نیروی انتظامی قدردانی نماید و در این باره قاصر است.سهراب باقری خاطرنشان کرد : اگر این زحمات و تلاش ها نبود باوجود نامنی هایی که در سطح دنیا وجود دارد و مشکلاتی که امروز جامعه درگیر آن است آموزش و پرورش هم نمی توانست به وظیفه خود عمل نماید.

وی افزود : در هر صحنه ای که باشد نیروی انتظامی پیشگام هست و امنیت امروز جامعه ما مرهون تلاش نیروهای نظامی و انتظامی است.مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت : ما به عنوان متولیان آموزش و پرورش قدردان زحمات شما و همه همکاران جان برکف شما در مجموعه نیروی انتظامی هستیم.

سهراب باقری دو نعمت امنیت و سلامت را مولفه های اصلی زندگی اجتماعی دانست و بیان داشت : امروزه هر جامعه ای نیاز به امنیت و سلامتی دارد و بدون این دو مقوله جامعه نمی تواند ادامه حیات دهد.


وی گفت :باتوجه به گستردگی حوزه فعالیت نیروی انتظامی همه مردم باید به برای ایجاد نظم و امنیت پایدار درکنار نیروی انتظامی باشند و آن عزیزان کمک کنند

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان نیز در این دیدار گفت :نام و نماد نیروی انتظامی نشان امنیت است که این را مردم مشخص می کنند.


سرهنگ آراوند افزود : پیشوایان دینی گفته اند دو نعمت مجهول در جامعه وجود دارد که تا وقتی به خطر نیافته انسان قدر آن را نمی داند که یکی امنیت و دیگری سلامت است.
وی وجود این دو نعمت را باعث آرامش و آسایش هر جامعه دانست و گفت :فقدان امنیت و سلامت باعث برهم خوردن تعادل جامعه می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت : امنیت مقوله انفرادی نیست بلکه مشارکتی است و توسط همه آحاد جامعه محقق می شود و نیروی انتظامی وظیفه حفاظت از آن را بر عهده دارد.
سرهنگ آراوند نیروی انتظامی را نهادی دانست که مردم بیشترین ارتباط با آن دارند و گفت : این امر وظیفه ای سنگین را بر دوش این نهاد گذاشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.