×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئول جدید بسیج صدا و سیمای بوشهر معرفی شد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : رضا چشم تر با حکم فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به عنوان مسئول جدید بسیج صدا و سیمای بوشهر معرفی شد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، امروز در جلسه شورای معاونین سپاه امام صادق علیه السلام از فعالیت‌های حسین حجری مسئول سابق بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر تقدیر و رضا چشم تر به عنوان مسئول جدید بسیج این مرکز معرفی شد.


فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در این جلسه ترویج فرهنگ جهادی در جامعه را لازمه حل مشکلات موجود عنوان کرد و گفت: یکی از ریشه‌های مشکلات اقتصادی امروز جامعه ما این است که بعضی از مسئولین اقتصادی ما از فرهنگ جهادی فاصله گرفته‌اند.

سردار علی رزمجو بسیج را نهادی دارای فرهنگ و روحیه جهادی دانست و اظهار کرد: مبانی فکری انقلاب اسلامی با مبادی فکری بسیجیان گره خورده است و ما خوشحالیم که امروز بسیج که در واقع نهادی سازماندهی شده از افراد دارای تفکر بسیجی و جهادی است در قشرهای مختلف جامعه وجود دارد.

وی تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازماندهی نیروهای بسیجی را تا عمق جامعه توسعه داده است که این کار باعث شده است که روحیه دفاع از انقلاب اسلامی در تمامی اقشار کشور وجود داشته باشد.
این مقام مسئول در ادامه نقش صدا و سیما را در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: بسیج صدا و سیما نقشی اساسی در تبیین و ترویج هویت و سبک زندگی اسلامی- ایرانی با محوریت فرهنگ و تفکر بسیجی دارد.

فرمانده سپاه استان بوشهر ضمن تشکر از زحمات حسین حجری مسئول سابق بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: ایشان سال‌های متمادی به عنوان مسئول بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر زحمات فراوانی را در این زمینه کشیدند که تجربه کاری ایشان در سازمان صدا و سیما و آشنایی با مجموعه سپاه و بسیج باعث شد تا موفقیت‌های خوبی در این زمینه به دست آید.

حسین حجری مسئول سابق بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در حاشیه این جلسه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر فعالیت‌های مختلفی را در عرصه رسانه تاکنون انجام داده است که برای نمونه می‌توان به تولیدات رسانه‌ای با موضوع راهیان نور، یادواره شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت، بسیج و سایر فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد.

در این مراسم حکم مسئولیت رضا چشم تر به عنوان مسئول جدید بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر قرائت و با اهدای لوح سپاس از زحمات حسین حجری تقدیر به عمل آمد.


حسین حجری مسئول معاونت صدای مرکز بوشهر بود که از سال ۱۳۹۵ تاکنون مسئولیت بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر را بر عهده داشت.

عضویت در شورای بسیج صدا و سیمای بوشهر، مدیر تولید سیمای مرکز بوشهر و تهیه کنندگی برنامه‌های گروه معارف اسلامی سیمای مرکز بوشهر نیز از جمله سوابق مسئول جدید بسیج صدا و سیمای بوشهر است. در پایان مسئول جدید بسیج صدا و سیمای بوشهر  حکم خدمتی خود را از سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر دریافت نمود . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.