×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر/ عضویت ۴ هزار ورزشکار در بسیج ورزشکاران استان بوشهر

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر با حضور مسئولین معاونت‌ها و سازمان‌های اقشار بسیج سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در نمازخانه معراج این سپاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، در این مراسم از زحمات روح الله فرزین مسئول سابق سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر قدردانی و عبدالرضا ملاکی به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.

مسئول سابق سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: سازمان بسیج ورزشکاران با هدف ترویج فضایل اخلاقی، معنویت و فعالیت‌های فرهنگی در عرصه ورزش اقدامات متعددی را در سراسر استان تاکنون انجام داده است که برگزاری اردوهای فرهنگی ورزشی در داخل و خارج از استان، برگزاری جلسات متعدد شورای بسیج ورزشکاران استان و برگزاری جلسات هم‌اندیشی و تعامل با مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

روح الله فرزین انجام فعالیت‌های خدمات‌رسانی را محور فعالیت‌های سازمان بسیج ورزشکاران در سال‌های اخیر عنوان کرد و افزود: انجام فعالیت‌های اشتغال‌زایی، اعطای تسهیلات قرض الحسنه، شرکت در رزمایش کمک‌های مؤمنانه، اهدای خون، راه‌اندازی گروه‌های جهادی، موکب اربعین حسینی، شرکت در نمایشگاه‌های فرهنگی، کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، کمک به سیل‌زدگان خوزستان، تقدیر از ورزشکاران بسیجی قهرمان و پهلوان و تقدیر از ورزشکاران بسیجی قرآنی از جمله فعالیت‌های این سازمان در چند سال اخیر بوده است.

عضویت ۴ هزار ورزشکار در بسیج ورزشکاران استان بوشهر

وی با اشاره به وجود ۱۲ کانون بسیج ورزشکاران در سراسر شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان بوشهر اظهار کرد: این کانون‌ها را در حد توان از سوی سازمان تجهیز کردیم و تلاش کردیم تا از توان بسیج در عرصه ورزش نیز استفاده کنیم که بر همین اساس بیش از ۴ هزار ورزشکار برادر و خواهر در این کانون‌ها عضو و به انجام فعالیت‌های فرهنگی در عرصه ورزش مشغول هستند.
این مقام مسئول از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در استان و شهرستان‌ها خبر داد و افزود: هر ساله یادواره شهدای ورزشکار استان و شهرستان‌ها با حضور مسئولین ارشد سازمان بسیج ورزشکاران کشور و وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود که سال گذشته نیز یادواره ۱۹۵ شهید ورزشکار استان بوشهر به مناسبت برگزاری اجلاسیه کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به میزبانی شهرستان دشتستان برگزار شد.

مسئول سابق بسیج ورزشکاران استان بوشهر از ساخت نرم افزار شهدای ورزشکار استان خبر داد و گفت: نرم افزار شهدای ورزشکار استان شامل مشخصات، عکس، وصیت نامه، سیره، خاطرات و … شهدای ورزشکار استان است که این نرم افزار در مناسبت‌های مختلف در اختیار خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ورزشکاران و قشرهای مختلف به ویژه جوانان قرار گرفته است.

فرزین با اشاره به دیدار با خانواده شهدای ورزشکار استان تصریح کرد: هر ساله و در مناسبت‌های مختلف با بیش از ۵۰ خانواده شهید ورزشکار استان دیدار و از آن‌ها تقدیر می‌شود.
روح الله فرزین از سال ۱۳۹۱ تاکنون مسئولیت سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر را بر عهده داشت که از امروز به عنوان مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه امام صادق علیه السلام معرفی شد.
عبدالرضا ملاکی پیش از این مسئولیت مرکز تربیت بدنی سپاه امام صادق علیه السلام را بر عهده داشته است . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.