×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خیر برازجانی ۱۰ عدد تبلت به دانش آموزان نیازمند اهداء نمود.خیر برازجانی ۱۰ عدد تبلت به دانش آموزان نیازمند اهداء نمود

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت : خیر برازجانی ۱۰ عدد تبلت به دانش آموزان نیازمند اهداء نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت : تشکیل کلاس ها به صورت حضوری باعث ایجاد صمیمیت و دوستی بین معلم و دانش آموز می گردد که تغییر منش و رفتار دانش آموزان را در پی دارد .

سهراب باقری خاطرنشان کرد : در سال های قبل استفاده از تلفن همراه و فضای مجازی برای دانش آموزان در مدارس ممنوع بود و از آن به عنوان یک خطر و آسیب اجتماعی یاد می نمودند ولی امروزه باتوجه به وضعیت جامعه استفاده از این ابزار یک نیاز جدی تلقی می گردد .

وی با اشاره به اوضاع اقتصادی جامعه و همچنین تاثیر شیوع این بیماری بر اقتصاد خانواده ها گفت : متاسفانه بعضی از خانواده ها به دلایل مختلف قادر به تهیه این وسیله برای آموزش فرزندان خود نیستند و ما دست کمک به سوی همه نهادها دراز می نمائیم .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اضافه کرد : امروز خیر برازجانی با اهداء ۱۰ عدد تبلت که میانگین قیمت هر دستگاه تبلت حدود ۳۰ میلیون ریال می باشد مشکلات تعدادی از دانش آموزان را حل نمود که این تبلت ها در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار گرفت تا به دانش آموزان اهداء گردد .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان نیز گفت : ۹۵۰ نفر دانش آموز تحت پوشش این نهاد می باشند که حدود ۴۵۰ نفر از این دانش آموزان فاقد گوشی و تبلت می باشند .
غلامحسین قیطاس خواه افزود : از ابتدای شروع جشن عاطفه ها و با رایزنی هایی که با خیرین صورت گرفت و همچنین کمک های مردمی توانستیم تعداد ۲۰۰ عدد تبلت برای دانش آموزان فراهم نمائیم که ۲۵۰ نفر دیگر همچنان

منتظر کمک های مردم و مسئولین و خیران می باشند .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان نیز گفت : تعداد ۲۰۰۰ دانش آموز بی سرپرست ، بدسرپرست و دانش آموز معلول تحت پوشش بهزیستی شهرستان دشتستان می باشد که تعدادی از این دانش آموزان نیز دارای سرپرست معلول می باشند .

انصاری خاطرنشان کرد : تعداد ۵۴۰ نفر از این دانش آموزان نیازمند تبلت می باشند که باید در این زمینه از مشارکت شرکت های نفتی در شهرستان و منطقه استفاده نمود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.