×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نماینده دشتستان: مجلس عزمی جدی برای بهبود معیشت مردم دارد

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس عزمی جدی برای بهبود معیشت مردم دارد و وقت زیادی را در این زمینه صرف می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  : دکتر ابراهیم رضایی در نشست مجمع انقلابیون بخش بوشکان اظهار داشت: عملکرد جهادی و انقلابی‌گری در دوره‌های مختلف متفاوت بوده است؛ گاهی در جنگ و بعد از آن دوره سازندگی بوده و گاهی نیز در مقابله با فتنه و جنگ نرم بوده و در سال‌های اخیر نیز در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام و یا عرصه خدمت‌گذاری به مستضعفان و نیازمندان بوده است.

 وی با بیان اینکه انقلابی‌گری تابع شرایط بوده و یک نسخه واحد ندارد، افزود: در شرایط امروز انقلابی‌گری ظرافت و پیچیدگی خاصی دارد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عزم مجلس کنونی این است که به دولت کمک کنیم که کارکرد بهتر و بیشتری در عرصه خدمت‌گذاری به مردم داشته باشد.

 وی به برخی از مشکلات و مسایل استان بوشهر و شهرستان دشتستان اشاره کرد و ادامه داد: باید به کارآمد شدن دولت کمک کنیم تا زمینه رفع مشکلات مردم فراهم شود.

 رضایی با بیان اینکه کار مجلس یک روزه نتیجه نمی‌دهد تصریح کرد: مجلس نسبت به گرانی و اقتصاد و معیشت مردم بی‌تفاوت نبوده بلکه بخش زیادی از وقت مجلس به همین مسایل مربوط است و در کمیسیون‌ها نیز دنبال می‌شود.

 عضو کمیسیون اصل نود مجلس افزود: مردم اطمینان داشته باشند که از مطالبات آنها کوتاه نمی آییم و بر سر حقوق‌شان با احدی معامله نخواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.