×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان ، برترین آفریدگان خداوند و وجود بی‌مانندی که خود و خاندان پاک و مطهرش والاترین دلیل آفرینش جهان است و هرچه در اوست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پیام تسلیت شهردار برازجان به مناسبت رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)بدین شرح اعلام شد

بیست و هشتم ماه صفر سالروز وفات ختم‌المرسلین، حضرت محمد (ص) است. برترین آفریدگان خداوند و وجود بی‌مانندی که خود و خاندان پاک و مطهرش والاترین دلیل آفرینش جهان است و هرچه در اوست.
آخرین فرستاده‌ی پروردگار و بنیانگذار مکتب حیات‌بخش اسلام در ۲۸ صفر سال یازدهم هجری و پس از ۲۳ سال دعوت به یکتاپرستی و تمسک به ریسمان محکم ایمان به آفریدگار جهانیان دیده بر دنیا بست اما میراث بزرگش یعنی طریقت انسان‌ساز مسلمانی تا دنیا دنیاست به‌عنوان والاترین راه آزادگی و تسلیم در برابر خالق بی‌همتا و نیز بهترین راه نجات نوع بشر از تاریکی و جهل به یادگار خواهد ماند.
۲۸ صفر، همچنین سالروز شهادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) نیز هست. امام معصومی که سرتاسر عمر پربرکتشان -آنگونه که در تاریخ آمده- درس انسانیت و آزادگی است.

اینجانب به نوبه‌ی خود این دو واقعه‌ی مهم تاریخ اسلام را به پیشگاه شما شهروندان شریف برازجانی، مردم مومن دشتستان بزرگ و اقصی‌نقاط استان عزیزمان بوشهر تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.