×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر : روزی که روشن دلان جهان طراوت، پویایی و نشاط را به جویبار زندگی فرامی خوانند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در پیامی به مناسبت عصای سفید ، روز جهانی معلولین ، این روز را به روشندلان به شرح زیر تبریک گفت.

روز بیست و چهارم مهر، برابر با ۱۵ اکتبر روز عصای سفید است، روزی که روشن دلان جهان طراوت، پویایی و نشاط را به جویبار زندگی فرامی خوانند. در این روز روشن ضمیران فریاد می دارند: ما هم تپیدن قلب زندگی و زدن نبض طبیعت را احساس می کنیم. ما حتّی می توانیم با همین چشمان به ظاهر بسته خویش، در صفای فطرت خدایی مان، جلال و جمال حضرت حق را بنگریم. می توانیم با چشم لامسه خود با همه کس و همه چیز سخن بگوییم و حتی با تأمل در گردش حکیمانه چرخ روزگار، به مهمانی همه نشانه های خلقت برویم.

عصای سفید چونان آینه ای است که قدرت و نعمت خدایی را به تماشای تأمل و تفکر دیگران می گذارد. نابینایان، بیداردلانی هستند که خدای بزرگ را از درون می یابند و با او به نجوا می نشینند.
عصای سفید، پرچم استقلال یک نابیناست. روز عصای سفید روز ترحم نیست. روز به رسمیت شناختن استقلال و حقوق نابینایان است. عصای سفید نابینایان نشان از پویایی اندیشه آنان دارد .
نابینایی هرگز مانع رشد و ترقی نمی شود ، اگر فرد نابینا خود را باور داشته باشد ، می داند که می تواند با وجود نابینایی به موفقیتهای فراوانی نائل گردد.
حضرت محمد ( صلی الله علیه و آله و سلم ) فرموده اند : کور آن نیست که چشمش نابینا باشد، کور آن است که دیده بصیرتش کور باشد.
روشندلان عزیز ، عظمت دلهای پر بصیرتان گرامی باد . امیدوارم در تمام شئونات زندگی مسرور و موید باشید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.