×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به مناسبت روز جهانی کودک خانه بازی فرزندان شهید ناجی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر افتتاح گردید ، جزئیات و تصاویر

به مناسبت هفته کودک ، خانه بازی فرزندان بهزیستی شهید ناجی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر با حضور دکتر حاجیونی مدیر کل بهزیستی، سمیه رسولی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان استان، خیر النساء رنجبر مدیر دفتر حمایت از حقوق زنان وکودکان معاونت اجتماعی استان بوشهر، آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان، اسماء مراد زاده سرپرست شیرخوارگاه و خانه نوباوگان مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر و مجموعه کارشناسان ستادی و شهرستانی بهزیستی افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در این آیین دکتر حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان ضمن گرامی داشت هفته کودک و تقدیر از زحمات پرتلاش مدیریت و مجموعه پرسنل مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر اظهار داشت: خانه بازی کودکان یک مکان کوچک از شهر بازی است با اسباب بازیهای متفاوت و تفریحی تا بچه ها درآنجا بازی کنند، البته ضمن بازی این عزیزان مربی نکات آموزشی را هم به کودک می آموزد .

دکتر حاجیونی در ادامه افزود: فرزندان ما نیاز است در محیطی شاد اوقات مفرحی را داشته باشند که بخش عظیمی از نیازهای کودکان،بازی،سرگرمی و تفریح است،که اگر برآورده نشود،در آینده می تواند مشکلاتی را برای خانواده ها به وجود آورد .

سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان نیز ضمن تبریک هفته کودک به کودکان و تقدیر ویژه از مجموعه پرسنل بهزیستی استان خدمت در این نهاد را مقدس دانست و آمادگی این مجموعه را جهت آموزش کودکان ۶ تا ۱۰ سال که در فضای مجازی توسط کارشناسان مجرب داده می شود به صورت ویژه اعلام کرد .

همچنین در ابتدای این برنامه آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر ضمن خوش آمد گویی به مدعوین در این افتتاح گزارشی را از عملکرد و خدمات انجام شده به کودکان ارائه داد و از حمایتهای بی دریغ مدیر کل بهزیستی استان تقدیر کرد.

در پایان از طریف مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کتابهای داستان به کودکان این مرکز اهداء گردید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.