×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آئین نکوداشت فرهنگیان جهادگر در زمینه جذب و ارائه کمک های مومنانه و مقابله با ویروس کرونا برگزار شد + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در آئین نکوداشت فرهنگیان جهادگر در زمینه جذب و ارایه کمک های مومنانه و مقابله با کرونا گفت : تمام بزرگان دینی ،ما را به انجام کار نیک و کمک به یکدیگر دعوت می نمایندو خود عامل به ا کار خیر هستند تاجایی که کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام در طول دوران پر برکت زندگیش چند بار تمام اموال خودرا در راه خدا به نیازمندان بخشید

سهراب باقری با اشاره به داستانی از امام صادق (ع) گفت : کمک به همنوع تا جایی اهمیت و ارزش دارد که امام صادق (ع) آن را یکی از نشانه های شیعه بودن می داند .


وی کمک به همنوع را در همه عرصه های زندگی لازم دانست و گفت : در طول دوران دفاع مقدس همه مردم به نوعی در کمک به رزمندگان نقش اساسی داشتند . تهیه نان تا توزیع مواد غذایی و تولید پوشاک نمونه هایی از این نوع دوستی و کمک مردم بود .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد : امروز هم که جامعه درگیر مبارزه با ویروس کرونا شده فرهنگیان شهرستان پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری به کمک مردم شتافته و به صورت شبانه روزی در تامین معیشت مردم نیازمند و ضدعفونی کردن معابر تلاش شبانه روزی انجام می دهند .

سهراب باقری فعالیت فرهنگیان در این زمینه را یادآور دوران دفاع مقدس دانست و گفت : این تلاش ها و همکاری ها که بدون هیچگونه چشم داشتی صورت می گیرد یاد و خاطره همکاری مردم در دوران دفاع مقدس را در جامعه زنده نمود است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز در این آئین گفت : در حوزه آموزش و پرورش فرهنگیان در عرصه های مختلفی در مبارزه با کرونا در جامعه فعالیت داشتند که از تولید ماسک ، کمک های مومنانه ، ضدعفونی اماکن و فضاها و … می توان نام برد .


حبیب اله بوستانی خاطرنشان کرد : تعدادی از مدارس نیز بدون هیچگونه بخشنامه ای و به صورت خودجوش اقدام به جمع آوری کمک ها و توزیع در بین دانش آموزان نیازمند اقدام نمودند که در اینجا از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می نمائیم .

وی گفت : فعالیت فرهنگیان در این زمینه ها خصوصاً کمک های مومنانه ایجاد لبخند رضایت بر لبان جامعه هدف که دانش آموزان بی بضاعت است را در پی داشت .

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان نیز در این آئین با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) گفت : با توجه به فرمایش امام رضا(ع) بر همه واجب است که از کسی که به هم نوع خود کمک می کند تشکر کرد که تشکر به او در واقع تشکر از خداوند می باشد .


سرهنگ بناری ادامه داد  : هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد و خدمت ارزشمندی را به مردم جامعه انجام می دهد باید مورد تقدیر قرار گیرد تا این سنت در جامعه گسترش پیدا نماید .

وی با اشاره به جایگاه خدمت در اسلام خاطرنشان کرد : بدون تردید خدمت به بندگان خدا یک ارزش صد در صد اسلامی و اخلاقی است. آیات و روایات فراوانی درباره اش وارد شده است.

جانشین فرمانده سپاه دشتستان افزود : فرهنگیان همواره در همه عرصه ها پیشگام بوده اند و امروز هم در بحث مبارزه با کرونا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده اند .

سرهنگ بناری بیشتری همکاری در این زمینه را از جانب فرهنگیان دانست و گفت : در هر جایی که مشکل و گرفتاری برای مردم پیش آمده فرهنگیان پیشگام شدند و فارغ از هرگونه تفکر و گرایش برای حل مشکلات کشور و جامعه به صورت شبانه روزی فعالیت نمودند .

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.