×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مراسم عزاداری دهه آخر صفر در بوشهر برگزار شد

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : مراسم شب سوم دهه آخر صفر با حضور جمعی از مردم بوشهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، حجت الاسلام بهبهانی نژاد در این مراسم گفت: همه ما لازم است این موضوع را بدانیم که اگر فقط خودمان به تنهایی عاقبت به خیر شویم و با ایمان از دنیا برویم کفایت نمی‌کند بلکه وظیفه داریم هم خودمان راه کمال را پیدا کنیم و هم دست دیگران را بگیریم و در این مسیر با خود همراه کنیم.

وی اظهار کرد: معرفت یکی از ویژگی‌هایی است که انسان لازم است هم خودش برای کسب آن تلاش کند و هم دیگران را در زمینه به دست آوردن آن، یاری کند.
این کارشناس مذهبی افزود: در معرفت، هم محبت و هم اطاعت و عبادت وجود دارد و مهم‌تر این است که بدانیم عبادت بدون اطاعت فایده‌ای ندارد و در واقع این گونه عبادت کردن اصلاً عبادت نیست.
بهبهانی نژاد تصریح کرد: بعضی تصور می‌کنند اگر دلشان پاک باشد ولی نماز نخوانند یا روزه نگیرند کفایت می‌کند در صورتی که عمل ثمره قلب است و در واقع وقتی قلبی ناپاک شد عمل ناپاک از آن سر می‌زند و از طرفی دیگر انجام عمل ناپاک نیز باعث ناپاکی قلب می‌شود.
وی جنگ امروز ما با دشمنان را جنگ فرهنگی عنوان و خاطرنشان کرد: جنگ امروز ما با دشمنان، جنگ نظامی نیست بلکه جنگی فرهنگی است که قرآن کریم از آن با عنوان جهاد کبیر نام می‌برد.
حجت الاسلام بهبهانی نژاد تأکید کرد: نهادهایی که متولی انجام مأموریت‌های نظامی در کشور بوده‌اند خوشبختانه تا به امروز خوب عمل کرده‌اند امّا امروز دشمنان ما دست روی جاهایی گذاشته‌اند که متولیان کارهای فرهنگی، مذهبی و اجتماعی ما در آن جاها کم کار کرده‌اند که لازم است تلاش کنیم در این موضوعات بیش از گذشته تلاش کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.