×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ محمود فکری سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران و کاپیتان پیشین آبی‌پوشان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب شد.

تا این لحظه، فکری با استقلال به توافق رسیده است و این مربی مشکلی برای هدایت ابی‌پوشان ندارد اما مساله اصلی، رضایت باشگاه نساجی برای نهایی شدن این انتقال است.

باشگاه نساجی مدعی است که فکری همچنان سرمربی قائمشهری‌هاست و هنوز هیچ رضایتی صورت نگرفته است.

باید دید سرنوشت فکری و استقلال به کجا می‌رسد و محمود فکری سرمربی آبی‌پوشان می‌شود یا خیر./ایسنا

دستیاران فکری در استقلال مشخص شدند

با درخواست فکری، دستیاران او در تیم نساجی مازندران از صمد مرفاوی گرفته تا سیروس دین‌محمدی، حنیف عمران‌زاده، مسعود ابطحی و … در کادر فنی او در استقلال حضور خواهند داشت. علاوه بر نفرات یادشده آرش برهانی نیز به‌عنوان یکی از مربیان در کادر فنی تیم فوتبال استقلال در بیستمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور حاضر خواهد بود./تسنیم

محمود فکری: سرمربیگری استقلال رویایی است

اول از همه باید از مجموعه خوب باشگاه نساجی مازندران، مدیریت، مالکیت و هواداران بی نظیر این تیم که فصل فوق العاده‌ای را در کنار یکدیگر داشتیم تشکر کنم و امیدوارم که همیشه موفق و موید باشند. باشگاه نساجی یکی از باشگاه‌های موفق ایران است که آقایان حدادیان و امیری در بخش خصوصی توانسته‌اند به رغم تمامی مشکلات تیمداری کنند.

از حسن نیت اعضای هیات مدیره باشگاه بسیار سپاسگزارم که بنده را انتخاب کردند و این پیشنهاد را به من دادند. مطمئنا وظیفه خطیری به من سپرده شده است و برای من رویایی است.

تیم استقلال و هواداران بی نظیرش همیشه لایق بهترین‌ها هستند و حق آنهاست که نگران آینده تیم‌شان باشند. همه ما می‌دانیم که طی فصول گذشته این تیم به دلیل مشکلاتی که وجود داشته نتوانست به نتایج دلخواه برسد اما از امروز تلاش می‌کنیم تا برای بهترین نتایج تلاش کنیم.

مذاکره و توافق استقلال با فکری بدون رضایت نساجی؟

▪️باشگاه بزرگی مثل استقلال نمی‌داند که پیش از مذاکره با سرمربی تحت قرارداد تیم دیگر، باید به فکر گرفتن رضایت باشگاه مربوطه باشد؟

▪️محمود فکری مشخص است علاقه زیادی دارد تا هر چه سریع‌تر به نیمکت استقلال برسد، اما آیا این مربی به دنبال گرفتن رضایتنامه‌اش از مدیران نساجی بوده است؟

▪️درحالی که فکری در تازه‌ترین مصاحبه خود ابراز خوشحالی کرده که با باشگاه استقلال به توافق رسیده است اما باشگاه نساجی به او اعلام کرده‌ در تمرین فردای تیمش حاضر شود. /فلاح زاده

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.