×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری نشست محکومیت عادی‌ سازی روابط با صهیونیست‌ها در بوشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام نشست بصیرتی محکومیت عادی‌سازی رابطه برخی دولت‌های عربی با رژیم صهیونیستی به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان بوشهر و با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب بوشهر در سالن جلسات سپاه امام صادق (ع) برگزار شد.

بوشهر در این نشست گفت: از ابتدای حضور رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه، چند کشور در جهان اسلام به صورت غیر رسمی با این رژیم غاصب ارتباط داشتند، ولی این ارتباط امروز به یک وضعیت جدیدتری تبدیل شده است.

محمد رضایی اظهار کرد: از زمانی که موضوع انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا جدی‌تر شد یکی از پروژه‌های ترامپ برای این که بتواند در انتخابات آتی، برگ برنده خود را در مقابل جو بایدن تقویت کند این بود که از ظرفیت یهودیان مؤثر در آمریکا در انتخابات آمریکا هم در بحث هزینه‌های مالی و هم در بحث نفوذ انسانی آن‌ها استفاده کند و فضا را به نفع خودش تغییر دهد.
وی افزود: یکی از اهدافی که ترامپ در این راستا دنبال می‌کند عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی از دولت‌های اسلامی و اعلام رسمی این ارتباطات است تا بتواند از این طریق، موضوع را به صورت یک مسئله عادی در جهان اسلام جلوه داده و برای این رژیم در سطح جامعه اسلامی، مشروعیت کسب کند.این نشست با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.