×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گلزار شهدای بوشهر غبارروبی و عطرافشانی شد/ تصاویر و جزئیات

گلزار شهدای بوشهر با حضور جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم به مناسبت هفته دفاع مقدس غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ،  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا موجب زنده نگاه داشتن مکتب و راه شهداست.


حجت الاسلام ابراهیم تشکری با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع ملت ایران فقط در هشت سال دفاع مقدس نبود بلکه ملت ما چهل سال است که در حال دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلامی خود است که شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای از این دفاع چهل ساله است که جان خود را برای امنیت و عزت جهان اسلام فدا کرد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی با تأسی از حماسه‌های حسینی و تاسوعا و عاشورای حسینی، افق‌های تازه‌ای از مفهوم ایثار و فداکاری که نقطه اوج آن شهادت است نه تنها در کشور بلکه پیش روی جهانیان گشوده شد.


سردار علی رزمجو اظهار کرد: با شروع دوران دفاع مقدس، جهانیان شاهد تجسم عینی و عملی حدیث ایثار، فداکاری و شهادت در شکل کسانی بودند که شیران روز و زاهدان شب در ایران بودند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام و شهدا به فرهنگی غنی و شکست‌ناپذیر منجر شد که نه تنها اکنون به عنوان فرهنگی پایدار برای انقلاب اسلامی پابرجاست بلکه این فرهنگ در بیرون از انقلاب اسلامی نیز قابل استفاده و بهره‌برداری است.

این یادگار دوران دفاع مقدس اضافه کرد: فرهنگ دفاع مقدس در زمان‌های مختلف، شفابخش تمامیت ارضی جمهوری اسلامی و حافظ انقلاب اسلامی و بقای آن در مقیاس جهانی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهیدان یادگاران عزت، مردانگی، غیرت، فداکاری، شور عارفانه و عاشقانه در میدان‌های دشوار رویارویی با دشمنان انقلاب اسلامی هستند و برای قشرهای مختلف مردم الگو و سرمش هستند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام افزود: پیام‌ها، وصیت نامه‌ها، سفارش‌ها و سیره شهیدان گنجینه معرفت، عرفان و تجربه در دفاع از خاکریزهای انقلاب اسلامی و منبع شناخت و هدایت قشرهای مختلف جامعه است.

سردار رزمجو اذعان کرد: شهدا سعادت و اقتدار با شرافتمندی در مقیاس جهانی را برای ما به ارمغان آوردند که بر همین اساس ارج نهادن به شهدا و خانواده‌های آن‌ها کاری شایسته و مورد رضایت خداوند است که این موضوع یک تکلیف برای همگان است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.