×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آئین تجدید میثاق و ادای احترام فرهنگیان شهرستان دشتستان با شهدای والامقام  در اولین روز از هفته دفاع مقدس ، فرهنگیان شهرستان دشتستان با شهدای والامقام تجدید میثاق و ادای احترام نمودند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام آئین تجدید میثاق و ادای احترام فرهنگیان شهرستان دشتستان با شهدای والامقام  در اولین روز از هفته دفاع مقدس ، فرهنگیان شهرستان دشتستان با شهدای والامقام تجدید میثاق و ادای احترام نمودند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در این آئین گفت : متولیان آموزش و پرورش علاوه بر تربیت فرزندان این مرز و بوم ، وظیفه انتقال دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی را نیز بر عهده دارند .

سهراب باقری فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از دستاوردهای انقلاب دانست و گفت : این فرهنگ سلاحی مستحکم در برابر تمام ابرقدرت ها است که هیچ قدرتی جرات تعرض به این کشور را ندارد .


وی خاطرنشان کرد : اگر این فرهنگ در کشور ما نهادینه نمی شد امروز کشور ما هم مانند سایر کشورهایی که داعش و گروه های تکفیری در آنان ورود کرد بودیم و نمی توانستیم به این پیشرفت ها دست یابیم .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان افزود : دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس باعث شد که دشمن در مقابل ما ناتوان باشد و نتواند به کشور ما حمله نماید .
سهراب باقری گفت : ما سربازان و دلاورانی در طول دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تربیت نمودیم که نتیجه آن را اکنون می بینیم که علاوه بر دفاع از مرزهای کشور ، در دفاع از حریم ولایت و حرم نیز پیشگام هستند .

وی سردار سلیمانی را یکی از نعمت های بزرگ این نظام و انقلاب دانست و گفت : وجود سردار سلیمانی یکی از نعمت های گرانبهای هشت سال دفاع مقدس بود که نابودی داعش را رقم زد به عنوان یک قدرت منطقه ای و حتی جهانی باعث جلوگیری از تغییر نقشه خاورمیانه توسط ابرقدرتها گردید .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان پیروزی های گروه های مقاومت و رزمندگان اسلام در کشورهای عراق و سوریه و لبنان را حاصل استراتژی این سردار بزرگ دانست و گفت : حضور این سردار عزیز در منطقه به کشورهای مسلمان قوت قلب می داد و باعث شد که داعش و گروه های تکفیری نتوانند به خواسته های پلید خود دست یابند .

سهراب باقری تاریخ شیعه را سرشار از چنین مجاهدتهایی دانست و گفت : آنچه در تاریخ مجاهدات شیعه ، از نوع حماسه و اقدام دیده می شود همه از برکت شناخت اصیل و صحیح آنان از ماهیت تعهد بار و اقدامگرای دین اسلام شیعی است ، اسلام راستین ؛ شناختی که هم جنبه امنوا دارد و هم جنبه عملوا صالحات.

وی شهادت طلبی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس تا به امروز تاسی گرفتن از قیام سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دانست و گفت ان شاءالله تا ظهور حضرت مهدی (عج) از این دستاوردهای بزرگ پاسداری خواهیم نمود .

فرمانده سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان نیز در این مراسم گفت : هرکس به خدا وصل شد جاودانه می گردد و شهدای ما هم با ارتباط تناتنگی که با خدا داشتند به چنین مقامی رسیدند .

سرهنگ غلامپور خاطرنشان کرد : امروز با شهدا عهد می بندیم که همواره از ادامه دهنده راه آنان باشیم و از دستاورد بزرگی که آنان به ارمغاون آوردند دفاع نماییم .


وی یک سوم از شهدای شهرستان را از خانواده بزرگ آموزش و پرورش دانست و گفت : این آمار نشان می دهد که آموزش و پرورش به عنوان یک کارخانه انسان ساز به وظیفه ذاتی خود که پرورش فرزندان این مرزو بوم است به خوبی عمل کرده و در این راه موفق بوده است .

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) افزود : امروز هم چنانچه جنگی صورت گیرد آموزش و پرورش پرتوان تر از قبل در صحنه حاضر است و از کیان انقلاب دفاع خواهد نمود .

سرهنگ غلامپور در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس گفت : برنامه هایی که آموزش و پرورش در این خصوص ارائه نموده است در مقایسه با سایر دستگاه های اداری بیشتر و پرمحتواتر است و قابل مقایسه با دیگر برنامه ها نیست .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.