×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
برنامه تلویزیونی «شونشینی» با موضوع گرامیداشت روز خبرنگار همراه با تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر از سیمای مرکز بوشهر پخش شد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام شونشینی با موضوع بزرگداشت روز خبرنگار روی آنتن رفت

برنامه تلویزیونی «شونشینی» با موضوع گرامیداشت روز خبرنگار همراه با تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر از سیمای مرکز بوشهر پخش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در گفت و گو با مجری این برنامه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: ۱۷ مرداد ماه سال روز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی است که ما سال روز عروج این شهید والامقام را به عنوان روز خبرنگار گرامی می داریم.

عبدالله نجفی با اشاره به آغاز به کار پویش ملی «خاطره نگار» در کشور اظهار کرد: این پویش شامل ثبت خاطراتی از فعالیت های اثربخش و ماندگار اصحاب رسانه است که در استان بوشهر طراحی و مورد استقبال دکتر بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه کشور قرار گرفت.

وی افزود: پوستر این پویش ملی، دو روز پیش با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولین ارشد رسانه ای کشور در تهران رونمایی شد که هم اکنون این پویش در سراسر کشور در حال برگزاری است.

در این برنامه برگزیدگان استانی پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این برنامه گروه سرود سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی بندر بوشهر به اجرای سرودی با موضوع غدیر پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.