×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ریاست شورای اسلامی شهر برازجان : شهدا یا در خط های مقدم جبهه در حال خدمت بودند و یا در عرصه قلم خبرنگاری برای رساندن اطلاعات به مردم جان خود را نثار نمودند

  به مناسبت روز خبرنگار تقدیر از خبرنگاران برازجان در سالن اجتماعات شهرداری برازجان به همت شورای اسلامی شهر برازجان و شهرداری برازجان برگزار شد .  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام رئیس شورای شهر برازجان در بزرگداشت  روز خبرنگار در برازجان اعلام داشت در جنب خانواده شهید اصحاب رسانه داریوش شاهینی که در این روز در جمع ما هستند اعلام داشتند : ما هرچه داریم از شهدای گرانقدر است . اگر شما شاهد آن هستید که آرامش جامعه دارید ، برای آن است که  این شهدا یا در خط های مقدم جبهه در حال خدمت بودند و یا در عرصه قلم خبرنگاری برای رساندن اطلاعات به مردم جان خود را نثار نمودند . پس ما باید قدردان این خانواده شهدا باید باشیم . در این جامعه اسلامی ما با  مشکلات زیادی روبرو هستیم . این جامعه امنیت خود را از کسانی که شب ها بیدار بودند دارند. سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی کسی است که شب را برای اسایش مردم جامعه بیدار بود. 

حاج محراب بنافی افزود : جلسه امروز ما برگزار شده است برای تقدیر از شما خبرنگاران . این روز باید قدردان خبرنگاران بود چون خبرنگار شغل عاشقانه ای است ، که جهادکرانه ای است که برای مردم زحمت می کشند . خبرنگار کسی است که زندگی خود را برای آرامش مردم فدا می نماید .

ریاست شورای اسلامی شهر برازجان ادامه داد : ما می دانیم عدم شغل برای خبرنگاران و نداشتن بیمه از مشکلات عمده اصحاب رسانه است که انها دچار مشکل زیاد نموده است . شما خبرنگارها با کمترین درامد و هزینه های مالی دارید برای مردم قلم می زنید و قلم زیبای شما باعث پیشرفت کشور ، شهر و یا محله می شود. خبرنگارها با ایجاد همدلی در یک محله بین مسئولین و مردم می توانند باعث توسعه شهری شوند .

حاج محراب بنافی ریاست شورای شهر افزود : بنده به عنوان نمایندگی از اعضای شورای شهر در خدمت شما هستم . در این محفل برای برقراری رعایت پروتکل های بهداشتی اعضاء شورای شهر برازجان حضور ندارند . شورای شهر با تصمیم درست خود می تواند یک شهردار درست انتخاب نماید ، شهر می تواند تحول خود را به خوبی نشان دهد . یکی از مشکلات شورای شهر برازجان نداشتن ساختمان مناسب برای شورای شهر برازجان است .با هماهنگی که با شهردار برازجان شده است به زودی ساختمان جدید شورا را  کلنک خواهیم زد که آن را بسازیم . 

در پایان شهر برازجان زیر نظر شورای پنجم  به جایگاه بهتری رسیده است . شورای پنجم به صورت شبانه روزی تمام توان خود را برای حل دغدغه های مردم گذاشته است . در پایان ریس شورای شهر برازجان پاسخگوی اصحاب رسانه بود . در پایان این نشست از خبرنگاران تقدیر شد . عکاس سید محمد مهدی امیری

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.