×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امیر کیان عبدی بازیگر نوجوان تلویزیون : متاسفانه چندی هست که یک ویروس بسیار کوچک باعث این شده که همه از زندگی عادی خودشان عقب بیفتند

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بر ازجان سلام امیر کیان عبدی بازیگر نوجوان فیلم مرد نقره ای در پاسخ به سئوال پایگاه خبری برازجان سلام از شرایط بازگشایی مدارس و علت پخش نشدن فیلم مرد نقره ای در سینمها و مراحل بعدی این فیلم به پاسخ خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در تماس تلفنی جواب داد.

باید بگم متاسفانه چندی هست که یک ویروس بسیار کوچک باعث این شده که همه از زندگی عادی خودشان عقب بیفتند ،ما دانش اموزان هم متاسفانه به خاطر همین موضوع از مدرسه دور افتادیم و مثل سال‌های قبل نمی دونیم آیا مدارس قراره بازگشایی بشه یا نه ولی من امیدوارم هر چه زودتر واکسن این بیماری پیدا بشه تا همه ما بتونیم مثل قبل زندگی کنیم ،

در پایان هنرمند ما ادامه داد : من خیلی دوست داشتم در این تابستان فیلم سینمایی مرد نقره ای اکران می‌شد تا دوستانم از دیدنش لذت ببرند ولی متاسفانه این کرونا همه برنامه ها رو بهم ریخت .از همه دوستان خوبم می خوام از خودشان مراقبت کنن تا خدای نکرده براتون مشکلی پیش نیاد ،انشاالله هر چه زودتر این مشکل حل بشه تا هم بتونیم راحت بریم مدرسه و فیلم مرد نقره ای هم اکران بشه تا با شما دوستان خوبم حالش رو ببرید 🙏🤠 مرد نقره ای داستانی از جوانان ایرانی است که با نبوغ و استعدادشان پرچم ایران را در دنیا به اهتزاز در می آورند….

در پایان بیو گرافی بازیگر نوجوان تلویزیون به این شرح اعلام می شود.

امیر کیان عبدی متولد ۱۰ آبان ۱۳۸۵ در تهران است. او بازیگر نوجوان فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» می‌باشد. آن‌چه بیش از همه موجب محبوبیت و شهرت این بازیگر خردسال نزد تماشاگران شده است این است که امیر کیان عبدی کمربند مشکی تکواندو در رشته و سبک پارکور ادارد و در زدن حرکات نمایشی تکواندو بسیار ماهر به‌نظر می‌رسد. «قهرمانان کوچک» در سال ۱۳۹۵ به کارگردانی حسین قناعت در ژانر کودک و نوجوان ساخته شد. امیر کیان عبدی در این فیلم در کنار بازیگرانی مانند بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، برزو ارجمند و ارژنگ امیرفضلی به نقش‌آفرینی پرداخت. فیلم سینمایی «دزد و پری ۲»‌از دیگر آثار سینمایی او است. «شش قهرمان و نصفی»‌سریال تلویزیونی که در نوروز ۹۸ بازپخش شد هم از دیگر آثار امیرکیان عبدی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.