×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئول سازمان بسیج کارگران استان بوشهر: اجرای هماهنگ مرحله دوم رزمایش کمک های مؤمنانه ویژه قشر کارگری حدود ۵ میلیارد ریال به نیازمندان قشر کارگری کمک مؤمنانه انجام شده است

بایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مسئول سازمان بسیج کارگران استان بوشهر خبر داد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بر ازجان سلام انجام ۵ میلیارد ریال کمک مؤمنانه ویژه اقشار کارگری بوشهر/ اجرای هماهنگ رزمایش کمک های مؤمنانه در کارخانجات استان 

مسئول سازمان بسیج کارگران استان بوشهر از اجرای هماهنگ مرحله دوم رزمایش کمک های مؤمنانه ویژه قشر کارگری در این استان خبر داد و گفت: در این رزمایش حدود ۵ میلیارد ریال به نیازمندان قشر کارگری کمک مؤمنانه انجام شده است.

سرهنگ علیرضا محمدی اظهار کرد: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر با برگزاری مرحله اول رزمایش کمک های مؤمنانه و تأیید امام خامنه‌ای (مد ظلّه العالی) و تأکید ایشان بر لزوم استمرار این نهضت خدمت رسانی، امروز چهاردهم مرداد هم زمان و هماهنگ با رده های مشابه خود در سراسر کشور اقدام به برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک¬های مؤمنانه در دو قالب «شیفت ایثار» ویژه کارگران و «دست یاریگر» ویژه کارفرمایان کرد.

وی تصریح کرد: این رزمایش در رده های کارگری سراسر استان با همت و تلاش کارگران بسیجی، کارفرمایان و رده های مقاومت کارگری برگزار شد که در مجموع به میزان ۴ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال به نیازمندان قشر کارگری کمک مؤمنانه انجام شده است.
این مقام مسئول به تشریح کمک های انجام شده این سازمان در مرحله دوم رزمایش کمک های مؤمنانه پرداخت و گفت: در این رزمایش ۲۶۹ نفر از کارگران و کارکنان با درخواست خود بخشی از حقوق و اضافه کار خود را برای کمک به تولید، صنعت و منافع ملی اختصاص دادند.

توزیع ۱۰۰۰ پاکت سیمان در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر تصریح کرد: تولید و توزیع ۱۰۰۰ پاکت سیمان بین نیازمندان قشر کارگری جهت بازسازی و تعمیر خانه‌های مسکونی و تعمیر و بازسازی ۱۷ کیلومتر خط لوله اتصال گاز از پالایشگاه فجر جم به شبکه سراسری توسط ۸۰ نفر از کارگران بسیجی از جمله اقدامات مهمی است که در قالب این رزمایش انجام شده است.

علیرضا محمدی با اشاره به فعالیت ۳ کارگاه تولید ماسک در این رزمایش، اضافه کرد: در این کارگاه ها بش از ۱۰۰ هزار ماسک تولید و به صورت رایگان بین کارگران توزیع شده است که علاوه بر این ۲۰۰ کارت هدیه ۲ میلیون ریالی و ۵۰۰ بسته معیشتی شامل کیسه برنج، گوشت، مرغ، روغن و حبوبات نیز میان نیازمندان و افراد آسیب دیده قشر کارگری از ویروس کرونا توزیع شده است.

وی افزود: تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته لوازم التحریر، پخت و توزیع ۱۰۰۰ دست غذا جهت اطعام نیازمندان قشر کارگری در روز عید سعید غدیرخم و انجام تسویه حساب مالی خانواده¬های نیازمند کارگری از فروشگاه های محله نیز از سایر برنامه هایی است که در قالب این رزمایش انجام شده و یا در حال انجام است.

مسئول بسیج کارگران استان بوشهر در ادامه با اشاره به اجرای طرح شیفت ایثار توسط کارگران بسیجی تصریح کرد: شیفت ایثار یک اقدام جهادی و حماسی است که با هدف «امید آفرینی و نمایش جلوه های انفاق اجتماعی کارگران در نهضت تعاون، احسان و کمک مؤمنانه» توسط کارگران بسیجی و با اشراف آن ها از محیط داخلی و بیرونی تولید برای کمک به تولید، صنعت و منافع ملی انجام می شود.

محمدی خاطرنشان کرد: این طرح با تعامل کارگران بسیجی با کارفرما از کار روزمره هر فرد آغاز می شود تا این که این کار به دریایی از ایثار تبدیل می شود که نتایج آن به خوبی در جامعه نمایان می¬شود.

وی یادآور شد: این اقدام ارزشمند دارای ثمرات و برکات فراوانی است که انجام آن، مرهمی بر مشکلات مردم آسیب دیده از ویروس کرونا است.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر تأکید کرد: جامعه کارگری و کارفرمایی در صحنه¬های مختلف انقلاب اسلامی نقشی مثال زدنی داشته و دارای کارنامه عملکرد خوبی در این زمینه هستند به طوری که به خوبی نشان داده اند گرچه خود از تلاطمات مختلف دور نبوده اند ولی مؤمنانه در کنار مردم ایستاده و در این چهل و یک سال عمر انقلاب اسلامی، دین خود را به مردم کشورشان ادا کرده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.