×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئول سازمان بسیج عشایر سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر : با تشکیل قرارگاه گرامیداشت غدیر در سپاه امام صادق (ع)، کمیته عشایری این قرارگاه اقدام به اجرای پویش «هر بنکو یک ذبح قربانی» کرد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مسئول سازمان بسیج عشایر سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با اجرای پویش «هر بنکو یک ذبح قربانی» بین عشایر استان، ۲۵۰ رأس گوسفند از عشایر استان جمع‌آوری، ذبح و بین نیازمندان و مستمندان این قشر توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، رضا حیدری راد اظهار کرد: با تشکیل قرارگاه گرامیداشت غدیر در سپاه امام صادق (ع)، کمیته عشایری این قرارگاه اقدام به اجرای پویش «هر بنکو یک ذبح قربانی» کرد که در همین راستا ۲۵۰ رأس گوسفند به ارزش ۵ میلیارد ریال از عشایر استان، جمع آوری، ذبح و بین نیازمندان و مستمندان این قشر توزیع شد.

وی تصریح کرد: این کار خداپسندانه سال های متمادی است که توسط عشایر استان بوشهر انجام می شود که این موضوع نشان می دهد که این کار در خون عشایر جاری است و نشان از عشق به ولایت و ولایت پذیری این عزیزان دارد.

این مقام مسئول، عشایر را یکی از مؤثرترین و کارآمدترین اقشار جامعه برشمرد و عنوان کرد: عشایر با همت بلند خود صحنه‌های کم‌نظیری از هم دلی، مهربانی و نوع‌دوستی را به تصویر کشیدند و با انجام این کمک های مؤمنانه دین خود را به نظام اسلامی و ولایت ادا نمودند.

مسئول سازمان بسیج عشایر استان بوشهر در پایان به اقدامات انجام ‌یافته در مرحله اول رزمایش کمک های مؤمنانه پرداخت و خاطرنشان کرد: در مرحله اول رزمایش کمک های مؤمنانه به همت این سازمان، مواد ضدعفونی کننده بین ۲۰۰ خانوار عشایر استان بوشهر توزیع شد.

عشایر استان بوشهر دارای ۳۱ هزار نفر جمعیت در قالب ۵ هزار و ۲۰۰ خانوار هستند که ۳ هزار و ۴۰۰ خانوار کوچ رو بوده و با سرد شدن هوا به مناطق ییلاقی استان‌های سردسیر کوچ می‌کنند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.