×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیر موسسه تامین مسکن و عمران اجتماعی استان بوشهر : تا کنون هفت هزار بسیجی شناسایی شده است که بدون مسکن شخصی بوده

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام معسرین بسیجی صاحب خانه می شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مدیر مؤسسه تأمین مسکن و عمران اجتماعی استان بوشهر در دیدار با معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی این استان از آماده شدن طرح مسکن معسرین بسیجی برای خانه دار شدن این قشر از جامعه خبر داد.

مهندس احمد رضا توسلی فرد با اشاره به طرح مسکن معسرین بسیجی گفت: تاکنون ۷ هزار بسیجی معسر در کشور شناسایی شده است که این افراد فاقد مسکن شخصی بوده و از توان مالی خوبی نیز برای تهیه مسکن برخوردار نیستند.

وی افزود: بر همین اساس مقدمات طرحی با عنوان «طرح مسکن معسرین بسیجی» آماده شده است که در قالب آن با همکاری سازمان های لشکری و کشوری و با ارائه تسهیلات به این افراد تلاش می شود تا این افراد صاحب خانه شوند.

این مقام مسئول یادآور شد: در این طرح که در حال تصویب در رده‌ های بالا دستی است قرار نیست هیچ مسکنی ساخته شود بلکه در جهت توانمند کردن معسرین بسیجی و کم کردن مشکلات آن ها قدم‌ های بزرگی برداشته می‌شود.

مهندس توسلی فرد از همکاری این مؤسسه در طرح‌ های ملی خبر داد و اظهار کرد: مؤسسه تأمین مسکن و عمران اجتماعی استان در پروژه طرح اقدام ملی دولت در زمینه ساخت مسکن به عنوان انبوه ساز با اداره کل راه و شهرسازی استان همکاری می کند.

وی اضافه کرد: مؤسسه تأمین مسکن و عمران اجتماعی استان بوشهر همچنین در طرح مشارکت در ساخت مسکن نیز به عنوان سازنده مسکن با اداره کل شهرسازی استان بوشهر همکاری می کند که در این همکاری، ارائه زمین با اداره کل راه و شهرسازی و ساخت مسکن بر عهده این مؤسسه است.

توسلی فرد در پایان با اشاره به نقش آفرینی مؤسسه تأمین مسکن و عمران اجتماعی استان در حوادث غیرمترقبه تصریح کرد: این مؤسسه در کنار اقداماتی که در زمینه مسکن انجام می دهد در حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله نیز در کنار سپاه استان به ارائه خدمت به مردم می پردازد.

  1. سهولی

    سلام از این حرف ها زیاد شنیدم متاسفانه همچنان بدون یه تیکه زمین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.