×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانده سپاه استان بوشهر مرحله دوم رزمایش کمک های مؤمنانه در بوشهر برگزار می شود

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : فرمانده سپاه استان بوشهر مرحله دوم رزمایش کمک های مؤمنانه در بوشهر برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام فرمانده سپاه استان بوشهر در ارتباط تصویری با ائمه جمعه و فرماندهان نواحی مقاومت این استان ضمن تشکر از هماهنگی خوب سپاه و ائمه جمعه در برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه، از برگزاری مرحله دوم این رزمایش در استان خبر داد.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: در مرحله اول رزمایش کمک های مؤمنانه در استان بوشهر، ۱۴۷ هزار بسته معیشتی معادل ۲۸۳ میلیارد ریال در سراسر استان بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد که در همین راستا بانک اطلاعات خیلی خوبی از این خانواده¬ها در سراسر استان توسط پایگاه¬های مقاومت تهیه شد که تمام اقدامات این رزمایش نیز بر اساس همین بانک اطلاعات انجام شد.

وی افزود: هر بسته معیشتی توزیع شده در مرحله اول دارای ارزشی معادل ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بود که علاوه بر کمک های خیرین و نهادهای مختلف، فرمانده سپاه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این رزمایش، علاوه بر بسته های در نظر گرفته شده برای استان، بسته¬هایی را به صورت ویژه به سهم استان بوشهر اضافه کردند.

این مقام مسئول در ادامه از برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک¬های مؤمنانه در استان بوشهر هم¬زمان با سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: با توجه به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تداوم انجام کمک¬های مؤمنانه، مرحله دوم رزمایش کمک¬های مؤمنانه در سه نوبت زمانی در استان بوشهر برگزار می شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام اضافه کرد: مرحله دوم رزمایش کمک¬های مؤمنانه در استان بوشهر از چهارشنبه هشتم مرداد در آستانه عید سعید قربان آغاز می¬شود که تا پایان دهه امامت و ولایت یعنی روز عید سعید غدیر خم ادامه دارد و نوبت-های بعدی این مرحله از رزمایش نیز در دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.