×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشکر از از آیت الله صفایی بوشهری به جهت هدایت‌ها و حمایت‌های همه جانبه ایشان، پیشنهاد دادند که تحت اشراف نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، جمعیت توسعه دشتستان از نخبگان آن منطقه ایجاد شود

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام دکتر ابراهیم رضایی نماینده منتخب مردم شریف شهرستان دشتستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در ابتدای این دیدار دکتر رضایی پیرامون وضعیت مجلس شورای اسلامی و کار‌های صورت گرفته شده توضیحاتی ارائه نموده و در رابطه با وضعیت دشتستان و آینده آن نیز مطالبی بیان کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشکر از از آیت الله صفایی بوشهری به جهت هدایت‌ها و حمایت‌های همه جانبه ایشان، پیشنهاد دادند که تحت اشراف نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، جمعیت توسعه دشتستان از نخبگان آن منطقه ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از مواضع شفاف و انقلابی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: دشتستان دارای تاریخ بسیار باشکوهی است و در تمامی ادوار تاریخی استتان بوشهر نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.


آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای جونان مستعد، انقلابی و بسیار فعالی است، اما هیچ گاه این شهرستان به جایگاه درخور خود در فضای ملی و استانی دست نیافته است و باید در این باره با طراحی‌های دانش بنیان و تنظیم سند توسعه با پیوست‌های فرهنگی و مدیریت جهادی به جایگاه شایسته نائل آید.

وی ادامه داد: در دشتستان باید در دو حوزه کشاورزی نخل پایه در عرصه‌های توسعه نوین و گسترش صنایع تبدیلی و ایجاد شهرک صنایع تبدیلی نخیلات و مرکزیت صدور بین المللی و همچنین توسعه دیگر موارد کشاورزی و صنایع پایین دستی نفت و گاز و شرکت‌های دانش بنیان و مراکز آموزش عالی آن شهرستان تبدیل به قطب کشاورزی و صنایع پایین دستی انرژی شود.

در پایان آیت الله صفایی بوشهری از پیشنهاد دکتر رضایی استقبال کرده و بیان داشت: ایجاد جمعیتی برای طراحی و توسعه در کل شهرستان‌های استان پیشنهاد داده بودم که برخی از شهرستان‌ها اقدام کرده بودند و راه اندازی آن در دشتستان نیز بسیار کار مفیدی است و حمایت می‌کنم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.