×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
فرمانده سپاه امام صادق بوشهر : هماهنگی های میان سپاه و فنی و حرفه ای را مثبت ارزیابی نمود

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام تقدیر سردار رزمجو از مدیر کل فنی و حرفه ای بوشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام هم زمان با هفته ملی مهارت تقدیر سردار رزمجو از مدیر کل فنی و حرفه ای بوشهر انجام شد .

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر هم زمان با هفته ملی مهارت با حضور در دفتر مدیر کل فنی و حرفه ای این استان از زحمات وی و کارکنان این مجموعه تقدیر کرد.


سردار علی رزمجو در این دیدار ضمن تبریک هفته ملی مهارت به دوره های مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه اشاره کرد و گفت: سربازان سرمایه کشور هستند که ما هر چقدر بتوانیم در راستای تربیت و مهارت آموزی این عزیزان تلاش بیش تری انجام دهیم به سرمایه نظام اضافه کرده ایم و باعث شده ایم تا این قشر در مسیری صحیح به کسب مهارت های لازم بپردازند.

وی هماهنگی های میان سپاه و فنی و حرفه ای را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: خوشبختانه با راه اندازی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در سنوات اخیر، سربازان با یک حرفه و تخصص، دوران مقدس سربازی را به اتمام می رسانند و بعد از این دوران به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند که این موضوع برای سپاه و فنی و حرفه ای بسیار ارزشمند و مایه افتخار است.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر نیز در این دیدار ضمن تشکر از همکاری سپاه در برگزاری دوره های مهارت آموزی سربازان گفت: با تغییر رویکردی که برای شناخت جامعه هدف در فنی و حرفه ای شکل گرفته است اهداف این سازمان به طرف مراکز تجمع جوانان مانند دانشگاه ها و یا نیروهای مسلح سوق داده شده است که جوانان در آن مشغول گذراندن خدمت دوره سربازی هستند.


عبدالمجید دراهکی اظهار کرد: خوشبختانه در استان بوشهر با تعامل و هم افزایی ای که بین فنی و حرفه ای و نیروهای مسلّح وجود دارد توانستیم دوره های مهارت آموزی ویزه سربازان را به خوبی برگزار کنیم تا جایی که فنی و حرفه ای استان بوشهر توانست در چند سال اخیر، مقام اول کشوری را در زمینه آموزش های نیروهای مسلح کسب کند.

وی در ادامه از راه اندازی سه مرکز جدید آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: یکی از کارهای جدیدی که اداره کل فنی و حرفه ای استان در دست اجرا دارد تخصصی سازی مراکز آموزشی متناسب با شهرستان ها است که در همین زمینه مشغول راه اندازی مرکز آموزش تخصصی فنی و حرفه ای گاز در عسلویه، صنایع دریایی، بندری و شیلاتی در دیر، هتلداری در بوشهر و مرکز آموزش تربیت مربی صنایع وابسته به گاز در کنگان هستیم که مرکز آموزش تربیت مربی کنگان، دومین مرکز آموزشی در این زمینه در سطح کشور است.

در این دیدار سردار رزمجو فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه استان بوشهر با اهدای لوح سپاس به مدیر کل فنی و حرفه ای این استان از زحمات وی و کارکنان این مجموعه قدردانی کرد.


همچنین در این دیدار مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر نیز با اهدای تندیس یادبود هفته ملی مهارت از زحمات سردار رزمجو به عنوان فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه استان بوشهر و اعضای این قرارگاه تقدیر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.