×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دادستان دشتستان : کلیه تالار ها و سالن های پذیرایی و خانه باغ ها در صورتی که اقدام به برگزاری مراسم و مجالس عقد یا عروسی نمایند به دستور قضایی پلمپ خواهند شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام حیدری دادستان دشتستان:طبق تصمیم ستاد مبارزه بابیماری کرونا شهرستان، تالار ها و خانه باغ ها حق برگزاری مراسمات جشن و شادی را ندارند در غیر این صورت با دستور قضایی پلمپ خواهند شد.

یاسر حیدری دادستان دشتستان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و شهادت آیت الله شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش اظهار داشت: با توجه به افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در سطح شهرستان و قرار گرفتن در وضعیت بحرانی، ستاد مقابله با بیماری کرونا در سطح شهرستان تشکیل و تصمیم بر این شد که کلیه تالار ها و سالن های پذیرایی و خانه باغ ها در صورتی که اقدام به برگزاری مراسم و مجالس عقد یا عروسی نمایند به دستور قضایی پلمپ خواهند شد.

لذا به متصدیان این واحدها متذکر می‌گردد، تا زمانی که تصمیمی مبنی بر بازگشایی این مراکز اتخاذ نگردیده از هر گونه فعالیتی خودداری در غیر اینصورت با هماهنگی نیروی انتظامی پلمپ و جهت رسیدگی به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

ضمنا کلیه صنوف نیز موظفند پروتکل های بهداشتی که مرکز بهداشت شهرستان به آنها اعلام نموده را با نظارت اتاق اصناف رعایت نمایند.

وی در پایان اظهار داشت: از همکاری مردم شریف شهرستان دشتستان و اصناف و بازاریان عزیز که در اجرای طرح رعایت فاصله ی اجتماعی، پروتکل های بهداشتی نهایت همکاری را نمودند کمال قدردانی و تشکر را می نماید بنابراین شهروندان عزیز، اطمینان خاطر داشته باشند این تصمیمات جهت تامین سلامت آنها اتخاذ گردیده و رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری باستاد مبارزه با بیماری کرونای شهرستان سلامت جمعی و فردی همشهریان عزیز را به همراه خواهد آورد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.