×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز پویش « دختران چادری فرشتنه اند » در استان بوشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پویش «دختران چادری فرشته اند» با هدف نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب، ویژه دختران ۳ تا ۱۰سال تا ۲۱تیرماه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در استان بوشهر اجرا می شود.

حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر از آغاز پویش « دختران چادری فرشته اند» خبر داد و گفت: این پویش به مناسبت هفته عفاف و حجاب در استان بوشهر برگزار می گردد.


وی هدف از برگزاری این پویش را آشنا کردن دختران از بچگی با حجاب زهرایی و تربیت اسلامی و در راستای مبارزه با بدحجابی های جامعه عنوان کرد و افزود: برای بهبود وضع نابسامان پوشش بعضی از خانمها و جلوگیری از فاسد شدن جامعه برگزاری برنامه های فرهنگی و‌انگیزشی در حوزه عفاف و حجاب بسیار لازم و ضروری است و باید تلاش شود دختران را از سنین نونهالی به این فرهنگ علاقمند کرد. 

ایشان با بیان این که بعضی از پدر و مادر ها حجاب و اهمیت آن را به دختران خود آموزش نمی دهند گفت: این بی اهمیتی به مسئله مهم حجاب نه تنها آخرت آن ها را خراب می کند بلکه در دنیا نیز دختران را همواره در معرض خطر جسمی و روحی از سوی بعضی مردان گرگ صفت و شهوتران قرار می دهد که باعث بسیاری از نابهنجاری های جامعه می باشد و افسردگی در زنان افزایش می دهد .

جمالی با بیان اینکه زن بسیار مقدس است و در اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است افزود: تربیت دختران ایرانی بر اساس مولفه‌های تربیتی اسلام و عفاف و حجاب فاطمی، باعث شکل گیری زندگی های مداوم و تاب آوری زوجین می شود که در تعالی یک جامعه بسیار مهم است. 

وی بیان کرد این دغدغه‌ها باعث شد تا پویش « دختران چادری فرشته اند» به صورت یک کار مشترک توسط کانون فرهنگی منتظران آفتاب، بنیاد عفاف وحجاب و کانون تشکلهای بانوان آستان قدس رضوی به مناسبت هفته ی عفاف وحجاب (پانزدهم تا بیست و یکم تیر ) آغاز شود. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.