×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
علی قاسمی با حکم سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  مسئول جدید بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت بوشهر معرفی شد . 

علی قاسمی با حکم سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان بوشهر منصوب شد.

 علی قاسمی پیش از این جانشین بسیج پیشکسوتان استان بوشهر بوده و خدمت در قسمت ها و معاونت های مختلف ناحیه مقاومت بسیج ثارالله خارگ و سپاه امام صادق علیه السلام را نیز در سوابق خود دارد.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان بوشهر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: جامعه هدف این سازمان تمام بازنشستگان نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و سایر نهادهای وابسته، جانبازان ۲۵ درصد به بالا و بسیجیانی است که دارای سابقه جبهه ۲۵ ماه و بیش تر هستند.

علی قاسمی اغلب اقدامات این سازمان را فرهنگی عنوان و اظهار کرد: ما در طول سال برنامه های فرهنگی مختلفی را برای اعضای این سازمان برگزار می کنیم که برای نمونه می توان به اعزام به مشهد مقدس، اعزام به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب و اعزام کاروان سال روز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد که البته از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بعضی از این برنامه ها به صورت موقت تا اعلام نظر ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا لغو شده و اجرا نمی شوند.

وی افزود: سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان بوشهر دارای بیش از ۷۵ حلقه صالحین است که سه تا از این حلقه ها اختصاص به خواهران دارد که البته جلسات این حلقه ها هم به علت شیوع ویروس کرونا فعلاً برگزار نمی شود.

در این معارفه که در جلسه شورای معاونین سپاه امام صادق علیه السلام برگزار شد از زحمات سرهنگ حسین زنده بودی مسئول سابق سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان بوشهر تقدیر شد.

حسین زنده بودی از نیمه دوم سال ۱۳۸۹ تاکنون مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان بوشهر بود.

تصویر پیوست شده علی قاسمی مسئول جدید سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان بوشهر 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.