×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان خبر داد : نصب بیش از ۱۷۰ تابلو اطلاعات شهری در معابر و میادین برازجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام وجود تابلوهای راهنمای خیابانها و اماکن در سطح شهر، یکی از جلوه‌های انضباط شهری و توجه به شهروندان و مسافرینی است که به هر دلیلی قصد عبور و مرور در سطح شهر را دارند.
هر یک از ما بارها شاهد بوده‌ایم مسافرین پس از ورود به برازجان، در پیدا کردن مسیرهای شهری و یا مسیر خروج از شهر دچار مشکل و سردرگمی شده‌اند و ناچار به توقف و کمک گرفتن از دیگران برای جستجوی مسیر مورد نظر بوده‌اند. اگرچه وجود نقشه‌ها و مسیریابهای الکترونیک، کمک بزرگی به جستجوی مکانها و یافتن کوتاهترین مسیرهای دسترسی نموده اما همچنان نیاز به تابلوهای راهنمای مسیرهای شهری از بین نرفته و با توجه به کثرت مسیرها، شاید بیش از پیش نیز شده است.
در همین راستا شهرداری برازجان اخیرا و برای نخستین بار اقدام به نصب تابلوهای معرفی مسیرهای برازجان به سمت اماکن مهم شهری و خروجی‌های شهر نموده که جلوه‌ی خاصی به بلوارها و خیابانهای این شهر داده است.
بنا به گفته‌ی شهردار برازجان در این راستا و جهت رفاه حال مسافرین و گردشگران نسبت به ساخت و نصب دو عدد تابلوی دروازه‌ای در محل میدان نور و ورودی برازجان از محور شیراز، دو عدد تابلوی سه متری تک‌پایه در میدان جانباز و بلوار امام خمینی، یک تابلوی تی (T) در بلوار شهید مزارعی و نیز سه عدد تابلوی ال (L) اقدام گردیده که این سه تابلو در بلوار شریعتی، خیابان فردوسی و بلوار جمهوری اسلامی نصب گردیده است.
محمدحسن محمدی همچنین از نصب تابلوی جدید و تعویض تابلوهای فرسوده در نقاط مختلف شهر خبر می‌دهد و میگوید: در این راستا تعداد ۸۳ عدد تابلوهای راهنمای کوچه‌های خیابانهای شهید یحیایی، مادر، کتاب پیام نور بنفشه، تلاش، اردیبهشت، اخلاص، سرو و خیابان همت نصب گردیده است. مهندس محمدی شهردار برازجان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شهرداری ضمن تقدیر از تلاشهای همکاران حوزه‌ی معاونت اجرایی و واحد زیباسازی شهرداری، از نصب ۴۰ عدد تابلو راهنمای بلوارهای شهری و ۴۴ عدد تابلوی معرفی میادین در سطح شهر برازجان خبر داد.

 

  1. هادی شاکر

    خیلی تشکر میکنیم از شهردار محترم برازجان که تابلو راهنما های خوبی نصب کرده است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.