×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گرگها بیدارند/انتخابات نزدیک است

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در شروع انتخابات ۹۲چیزی که اعیان بود ، حافظه ملت به علت تبلیغات هدفدار جریان خاص با همراهی اپوزیسیون خارج نشین به خوبی مسموم و دچار فراموشی شده بود ، ترغیب ملت به رای دادن به کاندیدای مورد حمایت جریان غربگرایی که همین ملت در انتخابات گذشته به آن نه گفته بودند ، خیلی عجیب نبود ، بلکه نشان از طرحهای پیچیده سرویسهای اطلاعاتی دشمن با همراهی مزدوران داخلی و خارجی برای ایران اسلامی می داد.
*هزینه های گزاف تبلیغاتی با شیوه های غیر متعارف برای افراد ریزبین ، نشان از طرح و پروژه ای مخوف و برنامه ریزی شده داشت.*
قضایای گرانی بنزین و یا تحریم های اقتصادی سنگین ناشی از رفتار یا ترفند امروز *گرگها* نیست ، بلکه اجرای پروژه های از پیش طراحی شده ۹۲و ۹۶ می باشد.

شاید بگویید چنین نیست ولی حضور فعال و مستمر افرادی که خود ، هم در ستاد انتخاباتی جریان چپ به عنوان لیدر فعال بودند و هم در ناارامیها و تجمعات به حق مردم حضور داشتند و آن را به انحراف بردند ، نشان از چیست ، آیا نشان از نیات شوم و پلیدی بیش نیست؟.

*گرگها* ، خوی استکباری و استعماری دارند ، آنها دارای خوی و منش فتنه گرانه و براندازانه ای هستند که سرچشمه آن را باید در رفتار و ایدئولوژی و جهان بینی دولهای استکباری و استعماری جست که نمی توانند ، استقلال ، پیشرفت و عدالت را برای غیر خود ببینند و فقط ازحقوق بشراستفاده ابزاری می کنند ، البته در کشورهای خود نیز گرفتار مافیای قدرت و زر حامی صهیونیست هستند و نقض شدید حقوق بشر و سرکوب در آنها بیداد می کند.

می دانید ، چرا در تضاد با استقلال و عزت کشورها هستند ، زیرا استقلال و آزادی دیگر کشورها در تضاد با منافع استعماری آنان هست ، لذا هرج و مرج در کشورهای دارای منابع و ثروت برای آنها پر سود تر است.

آنها دوستی و برادری کشورها و نژادها را تا جایی می پسندند که چون گاو شیرده ، برای آنها عمل کند و منافع آنها تامین شود وگرنه حق نفس کشیدن ندارند ، یک زمانی در دوران قاجار و پهلوی ایران را محل ارتضاء و چپاول خود می دانستند و حال عربستان سعودی محفل آنهاست.
لذا همیشه در فکرحیله و فتنه جهت تسلط بر دیگران هستند.

*گرگها* وقتی از این طعمه سیر شدند به فکر طعمه دیگر هستند ، بنابراین در جهت سیطره بر منابع دیگر برای منفعتی دیگر طرحی نو می ریزند.
چهل سال هست که طرحهای گرگ صفتان در مورد ایران کارساز نبوده است.
به پاس مجاهدتها و تلاشهای فرزندان انقلابی با غیرت در ایران اسلامی مدتهاست که دست این گرگها کوتاه شده و توطئه های آنها خنثی شده است.

می طلبد که ملت هوشیار و انقلابی ، با بررسی وقایع گذشته بر ملت افغانستان ، سوریه و عراق با شکیبایی ، صبر و استقامت در مقابل توطئه ها و ترفندهای دشمنان هوشیار باشند و فشار تحریم ها و مشکلات اقتصادی توطئه شده ، توسط دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنها را از چاله به چاه سوق ندهد.

بی شک تحمل این فشارها کمر هر نیازمندی را بدرد می آورد و اشک ها را جاری می کند ، اما بهار هم فرا می رسد .
بی شک ملت از دولتمردان و سران مسئول انتظاراتی دارند که باید به آن توجه شود و در جهت تحقق آن گام بر دارند ، باید دست مفسدان و مدیران نالایق از سر مردم برداشته شود و با مردم در مسیر صداقت و راستگویی گام برداشت.

اینجاست که مسلمانان واقعی با استعانت به درگاه حق و به یاد مقاومت پیامبر اسلام و همراهانش در شرایط سخت تحریم در شط العرب ، در مسیر پیروزی و امید به آینده گام بر خواهند داشت و در تله *گرگها* نمی افتند.
در حوادث گذشته بی شک *گرگها* از مطالبه به حق مردم سوء استفاده کردند و بر مقدسات و ارزشهایی که هزاران جوان ایرانی بخاطرش جان داده و می دهند تاختند و بر اموال مردم و بیت المال خسارت وارد کردند و افرادی هم شهید و جراحت دیدند.

باید از جوهای مسموم بیرون آمد و تاریخ و گذشته چهل سال قبل سلطنت طلبان را با چهل سال انقلاب ملت مقایسه کرد .
بی شک زمین تا آسمان تفاوت دارد ، البته مشکلات اقتصادی و اجتماعی زیادی امروز گریبانگیر جامعه شده است که می شود با توکل بخدا و جهاد در راه خدا از این گرداب ها گذشت .
انتخابات مجلس در پیش است با انتخاب گزینه مطلوب مسیر تحقق عدالت را هموار سازید.
عزت ملت شریف به استقامت در مقابل دشمنان این مرز و بوم هست .
مطمعنا با بصیرت ، وحدتع و یکپارچگی می توانیم این بار سنگین را به منزلگاه مقصود برسانیم ، باشد که پیش خداوند متعال سربلند و پیروز باشیم.

*فعال سیاسی و اجتماعی شهرام حسین پور*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.