×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همایش اقتدار بسیجیان در جایگاه نماز جمعه برازجان با حضور سردار صفری برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام همایش اقتدار بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در جایگاه نماز جمعه برازجان با حضور سردار صفری برگزار شد . عکاس سید رضا بحر العلوم 

خوش آ مدید به این  محفل  و ۵ آذر روز تشگیل بسیج تبریک عرض می دارم .   امروز ما امدیم اینجا تا بیعت خود را با ولایت فقیه به اثبات برسانیم . تا زمانی که بسیجی در این دنیا هست که از تفکر امام و رهبری استفاده می نمایند شما دشمنان توان مقابله با ما را نخواهید داشت . 

سرهنگ غلام پور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه  دشتستان در پایان اعلام داشت ما در آینده ای نزدیک با همین بسیجی ها قدس را آزاد خواهیم کرد . 

۵ آذر سراغاز تشکیل ارتش الهی اسلام را تبریک عرض می نمایم . دشمن در این زمان دست به توطئه های زیادی زده است که شما اطلاع کامل دارید . بسیج می تواند احیاء کننده اسلام نامید . تا اسلم هست کفر و باطل هم هست . 

سردار صفری از آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس در ادامه ابراز داشت . شما سروران تمام افکار خود را به سکان دار انقلاب اسلامی پیوند دهید . مسئولین توجه خاصی داشته باشند که به مردم خدمت رسانی نمایند و راه اشتغال را برای آنها فراهم سازند . و در پایان بسیج را مظهر بینایی ، شهور ، ظلفقار و سرباز ولایت ، اسلام خواند . 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.