×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور فرماندهی محترم انتظامی شهرستان جناب سرهنگ آراوند امروز چهارشنبه ۱۵ آبان در مسجد امام خمینی برازجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام حضور فرماندهی محترم انتظامی شهرستان جناب سرهنگ آراوند امروز چهارشنبه ۱۵ آبان در مسجد امام خمینی برازجان بعد نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی واقع در فازیک یک امام جناب سرهنگ آراوند  در بین نمازگزاران این مسجد امام خمینی حضور یافته و با مشکلات محله و شهر خود از زبان نمازگزان این مسجد بهتر اشنا شد  . عکاس سید رضا بحر العلوم

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام روح الله برازجان رسول باصولی  از فرماندهی محترم نیرو انتظامی برازجان به همراه فرماندهی محترم کلانتری ۱۲ برازجان و هیئت همراه  که در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی  حضور یافتید کمال تشگر را اعلام داشت و در ادامه فرمود باعث خرسندی ماست که به بتوانیم مختصری  از مشکلات این محله و شهر را خدمت شما بیان

داریم . 

 فرمانده پایگاه مقاومت یکی از مشکلات این محله  را  فضای سبز جنب مسجد محله اشاره نمود و اعلام داشت این فضا که محله  ما در آن وجود دارد . افراد خارج از این محله در این فضای سبز با وضعیتی نا مناسب حضور می یابند که باعث وحشت اهالی این محل است  که می طلبد با دستورات فرماندهی نیرو انتظامی شهرستان دشتستان برای رفع این مشکل این محله اقدامات لازمه مبذول شود که دیکر شاهد چنین افرادی در این محله فضای سبز نباشیم . 

دومین مورد که  شما فرماندهی  محترم نیرو انتظامی برای این شهر می توانید انجام دهید ، یا حد اقل  آن را به مسئولین برسانید که بررسی شود و آین موضوع را وضعیت نامناسب ترافیک موتورهای پارک شده جلوی درب مدارس است . که دانش آموز در مدرسه نمی تواند تفکر خود را به درس در مدرسه اختصاص دهد یا به موتور خود که در بیرون مدرسه ، در پیاده رو پارک شده است تمرکز داشته باشند .

و آخرین موردی که از فرمانده محترم جهت رفع آن کمک می‌خواهم و یادآور می‌شوم مربوط به سرقت رفتن ثمر نخل‌های سعدآباد است که با توجه خاص شما این موضوع هم مرتفع می‌شود. 

 یکی از نمازگزاران این مسجد هم چند درخواست از فرماندهی نیرو انتظامی انجام داد . این فرهنگی بازنشسته آموزش و پرورش اعلام نمود .

ابتدا مشکل این محله را اعلام می نمایم  که محله ما پاسگاه ندارد که با توجه این فرماندهی در صورت لزوم اجرایی شود .

در ادامه این نمازگزار مسجد فرمود رعایت سرعت بالای آژانس ها ، کنترل وسایل جلوی مغازه که به پیاده روی ما صدمه زیادی به جامعه وارد می نمایند که سد معبرمی توان به آن اطلاق داد اعلام داشت که با تدابیر امنیتی شما این موضوع مرتفع خواهد شد .

و در انتها این فرهنگی آموزش و پرورش اعلام داشت زمان بیرون رفتن هیئت‌ها تمام خیابان‌ها قفل می‌شود. که با تدابیری که شما انجام خواهید داد این مسیرها بهتر بازمی شود.

و انتهای این صحبت‌ها فرماندهی محترم نیرو انتظامی از اینکه ما امروز در جمع فرهیختگان هستیم و از نزدیک مردم و نمازگزاران این مسجد را می‌بینیم، مشکلات آنها را به گوش می‌شنویم خوشحال هستیم. در ادامه فرمود این مسائل مربوط به پرسنل خدوم و مردم است.

بنده فرماندهی نیرو انتظامی برازجان به عنوان خدمتکار و مسئول مردم حضور پیدا می‌کنم در این محفل که بتوانم مشکلاتی را حل نماییم. شما امنیت دارید و ما به عنوان نیرو

انتظامی حافظ امنیت شما هستیم.

این فرمانده محترم اعلام داشت مردی که مغازه دارد، پیاده رو را ویترین مغازه را خود کرده است که این مورد را سد معبر می نمایم ، برای این کار مغازه دار عابر پیاده باید راه خود را در خیابان با تمام عوارض جانی که به خود امکان دارد آسیب برسد طی نموده تا از آن مسیر به سلامت به مقصد برسد . 

 

  در آخر این مقام مسئول اعلام داشت مطالبات مردم در هرزمینه که باشد تا جایی که بتوانیم مطالبات مردم را رفع خواهیم نمود و انتظار ما از مسئولین این است که در کنار ما با توجه به ظرفیت ما با ما همکاری داشته باشند ، که مسایل و مشکلات مردم بهتر رفع کنیم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.